اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

‎نفرت ملت‌ها از مترسک آمریکا با هیچ زمانی قابل قیاس نیست

جمیعت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به کارشکنی امریکا با اعمال تحریم‌های دارویی علیه ایران، تاکید کرد: نفرت ملت‌ها از رفتار ضدبشری و تروریستی آمریکا قابل قیاس با هیچ زمان دیگری نیست.

‎نفرت ملت‌ها از مترسک آمریکا با هیچ زمانی قابل قیاس نیست

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که ضمن رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از برگزاری جلسه حضوری، نسبت به رصد مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی اقدام کرده و با ادای احترام نسبت به شهدای خدمت و درگذشتگان ویروس کرونا و تعظیم در برابر وحدت، همدلی، معنویت و روحیه جهادی مدافعان خط مقدم این جبهه، ملت ایران را به پاس این همراهی شایسته «تحسین و تکریم» خواند. 

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اعتراض و گلایه مندی خود را از تاخیر چند هفته ای دستگاه اجرایی برای قرنطینه سازی کامل شهرها و نادیده گرفتن افزایش مبتلایان، نقض حقوق عامه خواند.

این جمعیت با اشاره به اینکه ۱۲ فروردین هر سال یادآور تثبیت حاکمیت سیاسی جمهوری اسلامی با رای ۹۸درصدی مردم و سرآغاز تحولات بزرگ در معادلات منطقه‌ای و جهان است، تصریح کرد: امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی ۴۱ سال قبل با جوهره اندیشه دینی و وحیانی، پایه‌گذار نظام مردم سالاری شد که دو قطب مسلط شرق و غرب آن را برنمی‌تابیدند. 

جمعیت جانبازان معتقد است آشکار شدن ابعاد نظریه حکومتی امام راحل بر مبنای جمهوریت، اسلامیت و جایگاه بلند ولایت مطلقه فقیه در به صحنه کشیدن مردم نشان داد نظریه حکومت دینی می‌تواند مقابل نگاه حیرت‌زده مکتب مارکسیسم و سرمایه‌گذاری کاپیتالیسم، انتخاب و رای مردم را پشتوانه آرمان‌های بلند اسلام ناب قرار دهد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فروپاشی مارکسیسم و شکست‌های پی‌درپی آمریکا و همپیمانان اروپایی و منطقه‌ای‌اش را نشاختن جوهره تحرک‌بخش 《فرهنگ عاشورا》 و 《فرهنگ انتظار》 دانست و افزود: ملت ما هم در شرایط شعب ابی‌طالب و هم شرایط فتح مکه، هدف و آزمونی واحد را دنبال می‌کنند و از هر تهدیدی، فرصت می‌سازند.

این جمعیت در شرایط صدور منشور گام دوم انقلاب در دوره جدید خاطرنشان کرد: اندیشکده‌های عبری غربی عربی باید به پاسخ تحیر خود باشند که چگونه می‌شود در چهل سالگی یک انقلاب، پدیده‌ای همچون شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد و تراز مکتب وحی، انرژی‌بخش ایران، منطقه و جهان باشد.

جمعیت جانبازان مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی را امروز بالاتر، موثرتر و فراگیرتر از هر زمان دیگر ارزیابی و تاکید کرد: نفرت ملت‌ها از رفتار ضدبشری و تروریستی آمریکا قابل قیاس با هیچ زمان دیگری نیست و وقت آن رسیده که نشان دهیم آمریکا جز مترسکی منفور نیست.

جمعیت جانبازان همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه به همه عاشورائیان منتظر قیام حضرت حجت (عج)، رفتار بر اساس سیره سید الشهدا علیه السلام، امام سجاد علیه السلام و علمداری همچون قمربنی هاشم(ع) را به منزله‌ی پاسداشت فرهنگ جانبازی و مکتب سلیمانی برشمرد و جاری شدن فرهنگ تحرک آفرین ایثار و جانبازی را در لایه لایه نظام اجرایی، قضایی و قانون گذاری، تضمین مکتب امام برای رسیدن به تمدن بزرگ جهان اسلام و روئیت افق های روشن دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول