اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تردد وسیله نقلیه فردا در تمام معابر شهری استان مرکزی ممنوع است

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تردد هرگونه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در روز سیزدهم در همه معابر شهری استان ممنوع است.

تردد وسیله نقلیه  فردا در تمام معابر شهری استان مرکزی ممنوع است

 سردار حسن مفخمی شهرستانی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح فاصله گزارش اجتماعی با جدیت از تاریخ هشتم فروردین‌ماه آغازشده و پلیس برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی موظف است که معابر شهری و ورود و خروجی‌های استان را کنترل و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اعمال کند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون این طرح در 25  نقطه از استان با همکاری‌های پلیس و نیروهای بسیج در حال اجراست.

شهرستانی گفت: علیرغم تذکرات و اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده در خصوص ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در معابر شهری،  تعدادی وسیله نقلیه در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی  به دلیل  تردد غیرمجاز در معابر درون‌شهری جریمه ۵۰۰ هزارتومانی دریافت کردند و  تعدادی وسیله نقلیه نیز برای مدت یک ماه به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: تأکید می‌شود در روز ۱۳ فروردین تردد هرگونه وسیله  نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در تمامی معابر شهری به‌غیراز استثنائاتی که قبلاً اطلاع‌رسانی شده در سطح استان ممنوع  است و در صورت مشاهده وسیله نقلیه توسط پلیس اعمال قانون می‌شود. 

به گفته وی از ساعت ۵ صبح روز سیزدهم با استقرار نیروهای پلیس در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان و همه راه‌های ارتباطی منتهی به این اماکن از سوی نیروهای پلیس  کنترل می‌شود و اجازه تجمع و حضور شهروندان در این اماکن به‌هیچ‌عنوان داده نمی‌شود

  به شهروندان توصیه می‌شود با ماندن در خانه ضمن حفظ سلامتی، سهم خود را در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا کنند و پلیس را در اجرای این مأموریت یاری رسانند.

 انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول