اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

معرفی 30 بازی برای «13 به خانه»، برای کودکان و والدین

13 به خانه سال 99 گرچه دل حضور در طبیعت را برای خانواده‌ها تداعی می‌کند ولی در شرایط فعلی، آشنایی با 30 عنوان بازی می‌تواند کودکان و والدین را برای این روز و روزهای آینده سرگرم کند.

معرفی 30 بازی  برای «13 به خانه»، برای کودکان و والدین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، در حال حاضر مشکلی مشترک همه ما را با خود درگیر کرده است که ناگزیریم برای رفع آن بیش‌ازپیش نسبت به یکدیگر احساس مسؤولیت کنیم.

کتابچه پیش رو به همت انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران و توسط جمعی از دانش‌آموختگان مددکاری اجتماعی به‌صورت داوطلبانه گردآوری‌شده است.

عناوین این بازی در کتابچه شامل پانتومیم، شن‌بازی، بازی آینه، مجسمه شو، بازی‌های خانوادگی، در جستجوی جنگ، اسم‌فامیل، بازی گوش دادن، بازی لامسه، بسکتبال داخل سالن، نقطه‌بازی، توپ‌های تخم‌مرغی، توپ گرفتن با پا، پرتاب حلقه با پا، بشقاب میوه، دستمال پشتی، جفت منو پیدا کن، سودوکو رنگی، کاسه لپه، توپ و سوراخ، توپ و لیوان، غذای کش، سودوکو رنگی، بادکنک الفبایی، مشت‌های گره‌کرده، گیره رنگی، پرتاب تمرکزی، لیوان پایی، لیوان و حمل توپ، فوت و توپ به شمار می‌رود.

فایل کتابچه را از اینجا دانلود کنید.

   

انتهای پیام/90030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول