اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری‌ عاملین انتشار اخبار کذب کرونایی در شهرستان خرم‌دره

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از دستگیری‌ عاملین انتشار اخبار کذب کرونایی در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

دستگیری‌ عاملین انتشار اخبار کذب کرونایی در شهرستان خرم‌دره

 محرمعلی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از شناسایی و دستگیری عاملین انتشار اخبار کذب کرونایی در شهرستان خبر داد و گفت: این متهمین با انتشار خبری کذب و انتشار آن در فضای مجازی باعث ایجاد اضطراب ونگرانی در بین شهروندان شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره در تشریح این گفت: در پی انتشار خبری تحت عنوان میزان شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های استان در سایت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، که تعداد افراد بیمار کرونایی به نسبت ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان خرم‌دره ۶۸ نفر اعلام شده بود و بیشترین آمار مبتلایان به نسبت نمونه آماری ۱۰۰هزار نفری، شهرستان خرم‌دره اعلام شده بود.

وی تصریح کرد: در همین راستا برخی کانال و گروه‌ها با تبلیغات گسترده در شبکه اجتماعی با تحریف و جعل خبر، میزان مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان خرم‌دره را 68 درصد آمار استان اعلام کرده بودند، که با هماهنگی مقام قضایی نامبرده شناسایی و تحویل‌ مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره گفت: شهروندان به اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر توجه نکرده و اخبار موثق و صحیح را از خبرگزاری‌های رسمی یا ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع‌رسانی می‌شود، پیگیری کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول