اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

33000 دانش آموز شهرستان کارون از آموزش مجازی بهره مند شدند

معاون آموزش و پرورش کارون گفت: به منظور جبران تعطیلات مدارس و مقابله با گسترش ویروس کرونا ، 82/5 درصد از دانش آموزان شهرستان کارون از کلاس‌های درس در فضای مجازی استفاده می‌کنند.

33000 دانش آموز شهرستان کارون از آموزش مجازی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد جدی نژاد معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش کارون پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 82/5 درصد دانش آموز شهرستان کارون از آموزش در فضای مجازی بهره مند شدند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش کارون با اشاره به آمارهای آنلاین، جمع آوری شده از مدیران مدارس اظهار کرد: تاکنون حدود 33 هزار دانش آموز کارونی از آموزش در فضای مجازی بهره مند شده‌اند که بخشی از این آموزش‌ها تولیدات معلمان کارونی است و از طریق فضای مجازی و پیام رسان‌های مختلف ارائه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

وی افزود: بخشی دیگر از این آموزش‌ها تولیدات وزارت آموزش و پرورش است که عموماً از طریق رسانه‌ها و صدا و سیمای جمهوری اسلامی در دسترس همه دانش آموزان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تا کنون بیش از 53 هزار و 178 فایل آموزشی در قالب‌های متنی، صوتی و تصویری تولید شده و از طریق فضای مجازی در اختیار دانش آموزان کارونی قرار گرفته است که این کار حاصل تلاش  یک هزار و 339 معلم شهرستان کارون است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول