اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نقض قوانین قرنطینه توسط صهیونیست‌های ارتدوکس افراطی در فلسطین اشغالی

نقض قوانین قرنطینه برای انجام مراسم صهیونیستی از سوی یهودیان ارتدوکس تندرو در فلسطین اشغالی در حالی صورت می‌گیرد که این جمعیت، 40 تا 60 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی را تشکیل می‌دهند.

نقض قوانین قرنطینه توسط صهیونیست‌های ارتدوکس افراطی در فلسطین اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نقض قوانین قرنطینه توسط صهیونیست‌های ارتدوکس افراطی در فلسطین اشغالی، مأموران رژیم صهیونیستی را به دردسر انداخته است.

به نوشته نشریه «ویک»، این نقض قرنطینه در حالی صورت می‌گیرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به بیش از ۵ هزار نفر رسیده است و ۲۱ نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری جانشان را از دست داده‌اند.

به نوشته روزنامه «نیویورک تایمز» میزان شیوع ویروس کرونا در شهرک ارتدوکس‌نشین «بنی براک» در اطراف «تل‌آویو» در روز جمعه به‌طور ناگهانی از ۲۶۷ به ۵۷۱ مورد افزایش پیدا کرد که معادل شمار مبتلایان در کل بیت‌المقدس بود. این در حالی است که جمعیت بیت‌المقدس چهار برابر بیشتر از این شهرک است.

با این‌که این ارتدوکس‌های افراطی که به‌عنوان «حریدی» نیز شناخته می‌شوند تنها ۱۲ درصد از جمعیت فلسطین اشغالی را شامل می‌شوند، ۴۰ تا ۶۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا را در فلسطین اشغالی می‌دهند.

پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌ان‌ان» نیز در این باره نوشت: «به‌نظر می‌رسد جامعه ارتدوکس افراطی هنوز میزان جدی بودن اوضاع را درک نکرده‌اند».

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز نوشت، اخیراً این اقلیت، علی‌رغم محدودیت‌های اعمال شده، یک مراسم عروسی ۱۵۰ نفری را در منطقه «بت شمش» برگزار کرده‌اند. همچنین در اجرای مراسم تدفینی از سوی این گروه تندرو که شاهد حضور صدها نفر بود، هیچ‌کدام از قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول