اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

کلاس‌های آموزشی دانشگاه علم و صنعت از ۱۶ فروردین کماکان الکترونیکی است

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کلاس های آموزشی این دانشگاه از ۱۶ فروردین کماکان به صورت الکترونیکی ادامه خواهد یافت.

کلاس‌های آموزشی دانشگاه علم و صنعت از ۱۶ فروردین کماکان الکترونیکی است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی، معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه علم و صنعت، این دانشگاه اطلاعیه ای در خصوص نحوه حضور و فعالیت دانشگاه علم و صنعت ایران از روز شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ صادر کرد.

مشروح اطلاعیه به شرح ذیل  است:

« بسمه تعالی
معاونین، مدیران واحدها و رؤسای دانشکده ها
با سلام و آرزوی سلامتی برای کلیه همکاران عزیز، بدینوسیله به استحضار می ­رساند که بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه و در راستای سیاست های کلی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، وضعیت فعالیت دانشگاه از روز شنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری تا اطلاع ثانوی به شرح زیر است:
۱- کلاس های آموزشی دانشگاه کماکان به صورت الکترونیکی و از روز شنبه ۹۹/۱/۱۶ مطابق فهرست کلاسی اعلام شده قبلی، ادامه خواهد یافت. معاونت آموزشی دانشگاه، مرکز آموزش الکترونیکی و مرکز فاوای دانشگاه ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هر گونه راهنمائی برای برگزاری هر چه بهتر این کلاس ها، در اطلاعیه های جداگانه جزئیات مقررات مربوطه را اعلام نموده ­اند.
۲- فعالیت کارکنان دانشگاه از روز شنبه ۹۹/۱/۱۶ در قالب شیفتی و با حضور یک سوم همکاران در دانشگاه انجام خواهد شد که هر شیفت به صورت یک روز کار و دو روز استراحت در نظر گرفته شده است و تا اطلاع ثانوی به همین شکل ادامه خواهد یافت. آن گروه از کارکنانی که محل سکونت آنها خارج از شهر تهران است، حتی المقدور برای شیفت کاری خود از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.
۳- ساعت کار در روزهای کاری به صورت یکسره از ۸ صبح الی ۱۳ است و جهت حفظ سلامت کارکنان، سالن غذاخوری نیز تعطیل خواهد بود.
۴- هر یک از همکاران که در دوره تعطیلات، خود یا دیگر نزدیکانشان به این بیماری مبتلا شده­ اند، قبل از حضور باید موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهند.
۵- برای اطمینان از ارائه خدمات مناسب در روزهای کاری، لازم است معاونین دانشگاه، مدیران واحدها و رؤسای دانشکده ها فهرست افراد هر یک از شیفت های کاری را سریعاً تهیه و به امور اداری ارسال کنند.
بدیهی است که در صورت اتخاذ هر گونه تصمیمی توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که سبب تغییر در این برنامه شود، متعاقباً به اطلاع همکاران عزیز خواهد رسید.»
انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول