اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بعد از غلبه بر کرونا برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: اول بر کرونا غلبه می‌کنیم و سپس آماده قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویچلر کشور می‌شویم.

بعد از غلبه بر کرونا برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم

یحیی ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برنامه‌ریزی خوبی برای کسب مقام قهرمانی کرده بودیم و مسیر خوبی را پیش‌ می‌رفتیم اما شیوع کرونا هم روند موفق تیم ما را متوقف کرد و هم لیگ برتر را به تاخیر انداخت، با این حال قطعا مصلحت خدا در این بوده و در کنار دیگر هموطنان این روزها در خانه هستیم تا شرّ کرونا کم شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین باید قهرمان فصل 1398 مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور قبل از شروع سال 99 مشخص می‌شد اما شیوع کرونا این لیگ را به تعویق انداخت و فعلا هیچ فعالیتی نداریم چون سلامت بازیکنان و کادر تیم مهمتر است.

ابطحی ادامه داد: از جمع 6 تیمی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر حضور داشتند، دو تیم پیام مخابرات اصفهان و شهروند آمل راهی مرحله نهایی شده‌اند و از جمع چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف نیز دو تیم دیگر به این مرحله می‌روند تا قهرمان لیگ برتر را مشخص کنند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: تیم‌های ایثار شیمیدُر قم، هیأت اراک، آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد و هیأت زنجان چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل هستند که دیدارهای نخست این مرحله را تیم‌های ایثار شیمیدُر و هیأت اراک از حریفان خود برده و شانس بیشتری برای صعود به مرحله پایانی دارند.

وی اضافه کرد: قرار بود دیدارهای مرحله نهایی روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفند به انجام برسد که به دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد و در تصمیم‌گیری جدید مسوولان برگزاری رقابت‌ها، قرار است چهار تیم مرحله نهایی برای تعیین قهرمان لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بعد از عادی شدن اوضاع فعلی با یکدیگر رقابت کنند.

ابطحی راجع به اینکه آیا میزبان دیدارهای این مرحله مشخص است یا خیر؟ افزود: باید منتظر دو تیم دیگر راه یافته به مرحله نهایی باشیم تا انجمن بسکتبال با ویلچر میزبان این مرحله را تعیین کند، به واسطه اینکه بازی‌های المپیک و پارالمپیک هم یک سال به تعویق افتاده، دست انجمن برای زمان‌بندی بازی‌های این مرحله باز است و قطعا بعد از غلبه بر کرونا به میدان خواهیم رفت.

گفتنی است: تیم‌های پیام مخابرات اصفهان، هیأت زنجان و آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد در گروه نخست مسابقات و تیم‌های ایثار شیمیدُر قم، شهروند آمل و هیأت اراک در گروه دوم مقدماتی با یکدیگر رقابت کردند که طبق دستورالعمل برگزاری رقابت‌ها، پیام مخابرات از گروه نخست و شهروند آمل از گروه دوم به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رفته‌اند و چهار تیم دیگر برای دو سهمیه دیگر مرحله نهایی در پلی‌آف و به شکل 2 از 3 با یکدیگر مسابقه می‌دهند، در حالی که تیم ایثار شیمیدر قم دو قهرمانی این رقابت‌ها در سال‌های 93 و 94 در کارنامه دارد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول