اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کمربندی آبیدر سنندج مسدود شد/خروج خودرو از شهر ممنوع نیست

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: بنا به درخواست‌های مکرر مردم، کمربندی آبیدر سنندج کاملا مسدود شده و تا زمانی که این تقاضا داشته باشند، این کمربندی همچنان مسدود خواهد بود.

کمربندی آبیدر سنندج مسدود شد/خروج خودرو از شهر ممنوع نیست

بروز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج، ضمن تقدیر از مردم استان به ویژه سنندجی‌ها به واسطه همراهی و همکاری با اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، اظهار کرد: تا این لحظه که وضعیت سطح شهر سنندج را از طریق مانیتورینک بررسی کردم میزان تردد در معابر شهری خیلی محدود است.

وی گفت: به حداقل رسیدن میزان تردد در معابر نشان می‌دهد که مردم فهیم ما به توصیه‌های پزشکی توجه جدی دارند و آن را جامه عمل پوشانده‌اند.

مرادی افزود: بنا به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا حضور در تمام تفرجگاه‌ها و بوستان‌های سطح شهر ممنوعیت دارد و اگر کسی مراجعه کند توسط نیروهای راهور اعمال قانون می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیتی برای خروج خودرو از شهر نداریم و افرادی که بخواهند می‌توانند از شهر خارج شوند.

رئیس پلیس راهور کردستان تصریح کرد: اگر در طول مسیر در کنار تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و جاده‌ها وسیله نقلیه پارک شود حتما اعمال خواهیم کرد سیستم هوشمند پلیس راهور در میدان جهاد سنندج مستقر شده که در صورت نیاز از آن استفاده می‌کنیم.

وی گفت: بنا به درخواست‌های مکرر مردم، کمربندی آبیدر سنندج کاملا مسدود شده و تا زمانی که این تقاضا داشته باشند، این کمربندی همچنان مسدود خواهد بود.

مرادی عنوان کرد: توقف در اماکنی که ستاد مبارزه با کرونا مصوب کرده، ممنوع است و حتی اگر تابلوی توقف‌ممنوع هم نداشته باشد، توسط ماموران راهور اعمال قانون می‌شود.

رئیس پلیس راهور کردستان اذعان داشت: تمام دستورات این ستاد برای همه مردم، دستگاه‌ها و ارگان‌ها لازم‌الاجراست و حتما باید به آن توجه کنند.

وی افزود: در صورت بی‌توجهی به این دستورالعمل، خودروها از 20 تا 500 هزار تومان جریمه خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول