اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پویش نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی در همدان تمدید شد

مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: با استقبال مردم پویش نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی در همدان تمدید شد.

پویش

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از شهرداری منطقه یک همدان، مسعود دهبانی‌صابر اظهار کرد: پویش بزرگ "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" به علت استقبال گسترده شهروندان همدانی و لزوم در خانه ماندن شهروندان تا یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با اشاره به گستردگی شیوع ویروس کرونا و اقداماتی که در این زمینه صورت پذیرفته است گفت: از روزهای ابتدای شیوع این بیماری کمیته‌های خدماتی و فرهنگی در این منطقه فعال شدند تا درصدد کاهش و کنترل این بیماری و خدمت به شهروندان باشند.

شهردار منطقه یک همدان ادامه داد: در همین راستا مقرر شد کمیته خدماتی با تجهیز مناسب نسبت به پاکسازی تمامی معابر، تاسیسات، ایستگاه‌های اتوبوس، مبلمان شهری و... به صورت روزانه و در دو نوبت صبح و عصر توسط دستگاه‌های مکانیزه پاکسازی و ضد عفونی اقدام کتد.

وی با بیان اینکه این اقدامات تا زمان ریشه‌کن شدن کامل این بیماری ادامه خواهد داشت گفت: در کمیته فرهنگی تصمیم بر آن شد که در ابتدا پویش "من دست نمی‌دهم، چون شما را دوست دارم" ایجاد شود تا شهروندان از خطرات این بیماری آگاهی یافته و از امکان انتقال آن جلوگیری کنند.

دهبانی‌صابر گفت: در مرحله بعدی، پویش "نوروز ۹۹، نوروز کتابخوانی" با شعار "در خانه می‌مانیم" و با هدف مشارکت شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و افزایش سرانه کتابخوانی ایجاد شد که استقبال گسترده‌ همشهریان را در پی داشت.

وی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اعضای شورای شهر و شهردار  که با پیام‌های خود مبنی بر حمایت از این پویش باعث استقبال هر چه بیشتر از آن شدند گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنم در خانه‌هایشان بمانند و با رعایت نکات بهداشتی باعث ریشه‌کنی بیماری شوند. 

گفتنی است؛ بر مبنای پویش "نوروز ٩٩؛ نوروز کتابخوانی" شهروندان می‌توانند با شماره تماس‌های فروشگاه شهر کتاب ۳۸۲۴۶۹۹۹ یا ایران زمین ۳۸۲۵۱۳۹۱ تماس گرفته و کتاب دلخواه خود را با ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند، ضمنا کتاب مورد نظر با پیک رایگان ارسال خواهد شد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.

انتهای پیام/۳۱۴۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول