اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کمک ۱۳۱ میلیون تومانی خیران فیروزآباد برای مقابله با کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد گفت: به‌منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خیران این شهرستان تاکنون بیش از ۱۳۱ میلیون تومان برای حمایت از کادر بهداشت و درمان اهداء کردند.

کمک ۱۳۱ میلیون تومانی خیران فیروزآباد برای مقابله با کرونا

خدابخش چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد با اشاره به توان و حمایت خیران این شهرستان اظهار داشت: ۱۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همت افراد نیک‌اندیش در قالب گروه‌ها و پویش‌های مردمی این شهرستان جمع‌آوری و جهت خرید اقلام حفاظت فردی نظیر ماسک، دستکش، گان و تب‌سنج برای کادر سلامت هزینه شد.

وی افزود: برای تهیه لباس کامل ایزوله 31 میلیون تومان هزینه و به کارکنان بیمارستان اختصاص داده شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد ادامه داد: همچنین برای تهیه گان جراحی جهت کارکنان بیمارستان ۳۰ میلیون، برای تهیه ماسک کارکنان بیمارستان ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده است.
چگینی اضافه کرد: همچنین برای خرید ماسک ساده و یک دستگاه سم‌پاش اتوماتیک جهت کارکنان اورژانس ۱۱۵ مبلغ ۸ میلیون تومان هزینه شد.
وی با اشاره به تهیه ماسک فیلتردار مخصوص کادر بخش ویژه بیمارستان گفت: ماسک فیلتردار مخصوص، با رقم ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تهیه و به کارکنانی که مستقیم درگیر بیماران مشکوک به کرونا هستند، تحویل داده شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد با اشاره به اختصاص مبلغ ۲۱ میلیون تومان جهت تهیه و تأمین تب‌سنج مورد نیاز ایستگاه‌های غربالگری توسط خیران این شهرستان گفت: کادر درمان امروز نیازمند حمایت مادی و معنوی مردم است و برای تهیه تجهیزات حفاظتی مدافعان سلامت و خط مقدم مقابله با کرونا، خیران و نیکوکاران مانند همیشه پای‌کار هستند.
چگینی بیان کرد: اقدامات ارزشمند گروه‌های خودجوش و جهادی که در امر ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و محله‌ها همچنین فعالیت ایستگاه‌های غربالگری، کنترل تردد و تب‌سنجی در ورودی‌های شهرستان و قطع زنجیره ابتلا به کرونا هزینه و خدمت‌رسانی می‌کنند شایسته تقدیر و قابل‌ستایش است.

وی تصریح کرد: بدون شک کارکنان و کادر سلامت و خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا با مشاهده حمایت‌ها و اقدامات خیرخواهانه خیران با انگیزه و روحیه مضاعف خدمت‌رسانی مؤثرتر و شایسته‌تری را به مراجعان مراکز بهداشتی درمانی انجام می‌دهند.
انتهای پیام/۹۸۳۱۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول