اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

طلایی: سلامتی از همه چیز مهمتر است/ تعویق المپیک به نفع کشتی بود

سرمربی تیم کشتی نوجوانان گفت: مهمترین مسئله در حال حاضر ما حفظ سلامتی کشتی گیران به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

طلایی: سلامتی از همه چیز مهمتر است/ تعویق المپیک به نفع کشتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، محمد  طلایی سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان، با اشاره به شیوع کرونا و وضعیت اردوهای تیم ملی اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر شیوع ویروس کرونا تمام جهان را فرا گرفته است و به همین دلیل اردوها، تمرینات و مسابقات کشتی نیز برگزار نمی شود چراکه مهمترین مسئله سلامتی ورزشکاران است.

وی در مورد برنامه های تیم نوجوانان تصریح کرد: همه ما منتظریم که این بلا از مملکت ما و کل دنیا برود و پس از آن زمان برای کار زیاد است. در رده سنی نوجوانان بحث و موضوع اصلی ما آموزش و کار فنی است.

وی افزود: در حال حاضر باید همه برنامه ها به تعویق بیافتد و تعطیل کنند چراکه همه به امید این هستند که فرزندشان قهرمان و آینده ساز این مملکت شود و اگر قرار باشد بیمار شود، چه فایده ای دارد و سلامتی از همه چیز مهم تر است. البته بعید می دانم که مسئولان اتحادیه جهانی کشتی نیز در حال حاضر بخواهند برای رده سنی پایه که آیندگان دنیا هستند، برنامه ای داشته باشند و نباید کاری کنیم که به آن ها آسیببی برسد.

سرمربی سابق تیم های ملی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان در مورد تعویق المپیک توکیو گفت: یکسال زمان فرصت خوبی را به کادر فنی برای ارزیابی بهتر تیم خود می دهد، ضمن اینکه تعدادی از کشتی گیرانی که از شرایط آرمانی دور بودند می توانند به مرز آمادگی کامل برسند و یکسری کشتی گیران جوان نیز پخته تر و با تجربه تر می شوند.

وی در مورد لزوم پشتوانه سازی اظهار داشت: پیش از این که در رده های سنی نوجوانان و جوانان کار می کردم، سعی بر این داشتیم که بتوانیم کشتی گیران از رده های سنی پایه به تیم بزرگسالان برسند و این کار نیازمند این است که انرژی ها با هم هماهنگ شود و امیدوارم که بتوانیم در آینده نیز این کار را بهتر از قبل انجام دهیم.

دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان در مورد شیوع ویروس کرونا گفت: اول باید بگویم که به نظر من ویروس کرونا باعث شد که مردم به خدا بهتر نزدیک شوند و پناه ببرند.

وی ادامه داد: البته در شرایطی که همه باید در خانه ها بمانند و قرنطینه باشند، یک قشر ضعیفی از مردم به دلیل معیشت باید روزی خود را درآورند که این باعث مشکلات فراوانی برای آن ها شده است. تقاضای من از مسئولان و دولت این است که به آن ها کمک کنند و بیشتر به فکر قشر آسیب پذیر جامعه باشند. از سایر مردم نیز می خواهم که به کمک هم بیایند و در خانه بمانند تا هرچه زودتر از شر این ویروس خطرناک خلاص شویم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول