اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ورود به پارک ساحلی آستانه امروز ممنوع شد

هرساله بسیاری از مردم در روز طبیعت به شهرستان آستانه‌اشرفیه سیزده خود را در این پارک ساحلی شهرستان به در می‌کردند که امسال بنا بر دستور ستاد مبارزه با کرونا کشور تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های کشور بسته‌شده و پارک ساحلی نمی‌تواند از مهمان خود پذیرایی کند.

ورود به پارک ساحلی آستانه امروز ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور مسؤولان بهداشتی تأکید ویژه‌ای بر کاهش تجمعات و ترددهای بین‌شهری و داخل شهری داشتند تا بتوانند این بیماری را هرچه سریع‌تر کنترل کنند.

هم‌زمان با آغاز تعطیلات نوروز و با دستور و ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا کشور تمام پارک‌ها و تفرجگاه‌های کشور بر روی مسافران و مردم بسته شد تا از احتمال بروز تجمع در این مکان‌ها جلوگیری شود ولی عده‌ای از مردم تأکیدات مسؤولان کشوری را جدی نگرفته و در روزهای ابتدایی عید نوروز به دیگر استان‌های کشور سفر کردند.

 

مهم‌ترین نگرانی مسؤولان بهداشتی کشور و ستاد مبارزه با ویروس کووید ۱۹(کرونا ویروس) شروع موج دوم کرونا در کشور و آن‌هم به دلیل عدم توجه عده‌ای از مردم به توصیه‌های وزارت بهداشت بود که همین امر سبب شد تا وزیر بهداشت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را در ستاد مبارزه با کرونا مطرح و رئیس‌جمهور با این طرح موافقت کند.

 

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌طورجدی از تاریخ هشت فروردین در کشور اجرا شد و به تبعه آن ورود تمام خودروهای غیربومی به استان دیگر ممنوع اعلام‌شده و برای روز سیزده فروردین تمام تفرجگاه‌های کشور بسته شد.

آستانه‌اشرفیه یکی از شهرستان‌هایی است که در آن مکان‌های تفریحی وجود داشته و مردم در سال‌های گذشته سیزده خود را در پارک ساحلی این شهرستان به در می‌کردند که امسال این پارک به علت مسائل بهداشتی بسته بوده و نمی‌تواند از مهمان خود پذیرایی کند.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول