اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیش‌بینی وضعیت جوی استان اصفهان تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار در سه روز آینده در سطح استان می باشد و در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبارهای بهاری و موقتی را شاهد خواهیم بود درمناطق غربی نیز بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی وضعیت جوی استان اصفهان تا پایان هفته

ابراهیم هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به وضعیت جوی استان اصفهان در سه روز آینده، گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار در سه روز آینده در سطح استان می باشد و در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبارهای بهاری و موقتی را شاهد خواهیم بود درمناطق غربی نیز بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با بیان افزایش دو تا سه درجه ای دمای هوا طی 24 ساعت آینده، افزود: دمای اصفهان در گرمترین ساعت 13 درجه بالای صفر و فردا در خنک ترین ساعت به 9 درجه بالای صفر می رسد.

وی تصریح کرد: بویین میاندشت با صفر تا یک درجه سردترین و خور وبیابانک با 25 درجه گرمترین نقاط استان اصفهان پیش بینی شده اند.

انتهای پیام/63110/م10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول