اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مشترکان خدمات نسل پنجم کره به 5 میلیون نفر رسید

در شرایطی که خدمات نسل پنجم تلفن همراه در بسیاری از کشورها هنوز راه اندازی نشده، تعداد مشترکان این خدمات در کره جنوبی به بیش از پنج میلیون نفر رسیده است.

مشترکان خدمات نسل پنجم کره به 5 میلیون نفر رسید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زددی نت، تعداد افرادی که در کره جنوبی از خدمات نسل پنجم تلفن همراه استفاده می کنند تا پایان ماه فوریه به 5 میلیون و 360 هزار نفر رسیده است.

کره جنوبی یازده ماه قبل کار نصب دکل ها و تجهیزات نسل سوم تلفن همراه را در این کشور آغاز کرد و حالا در کمتر از یک سال به این دستاورد مهم رسیده است.

 

بر اساس آمار منتشر شده توسط وزارت علوم و آی سی تی کره جنوبی، تعداد مشترکان خدمات نسل پنجم این کشور در ماه ژانویه بالغ بر 4.95 میلیون نفر بوده است. این کشور کار راه اندازی این خدمات را به طور رسمی از سوم آوریل آغاز کرد.

در ماه های اخیر افزایش تعداد مشترکان خدمات نسل پنجم در کره جنوبی کند شده و علت این مساله ناکافی بودن تنوع مدل های مختلف گوشی های هوشمند و اعتراض برخی کاربران در مورد کاهش کیفیت خدمات نسل پنجم بوده است. اپراتورهای کره ای قول داده اند این مشکل را برطرف کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول