اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از ۱۶ فروردین اعلام شد/ تاکید بر دورکاری

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ اعلام شد.

نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از ۱۶ فروردین اعلام شد/ تاکید بر دورکاری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل منابع انسانی این دانشگاه درخصوص نحوه حضور کارمندان دانشگاه تهران از شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹، بخشنامه‌ای صادر کرد.

این بخش نامه به شرح زیر است:

« با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه همکاران گرامی و آرزوی شفای عاجل برای همه بیماران بالاخص بیماران کرونایی، نظر به ضرورت رعایت الزامات مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری، به حداقل رساندن ترددها و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با توجه به بخشنامه معاون اولریاست محترم جمهوری و تاکید ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر حضور حداقلی پرسنل در محل کار، بدین‌وسیله چگونگی فعالیت کارمندان دانشگاه از ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ لغایت بیستم فروردین ۱۳۹۹ به شرح ذیل جهت اقدام اعلام می‌شود.

۱- با توجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی بصورت الکترونیکی و مجازی، رؤسا و مدیران محترم واحدهای دانشگاه به نحوی برنامه‌ریزی نمایند که خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه با حضور فیزیکی حداکثر یک سوم پرسنل بصورت چرخشی صورت گیرد.

۲- با توجه به فراهم بودن امکانات لازم برای انجام برخی از وظایف محوله بصورت دورکاری، تاکید می‌گردد از این ظرفیت حداکثر استفاده بعمل آید.

۳- آن دسته از افرادی که بصورت چرخشی در محل کار خود حضور نمی‌یابند و از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، می‌توانند حضور خود را از طریق سامانه بصورت اینترنتی ثبت نمایند. ولی آن دسته از افرادی که امکان انجام دورکاری برای آنها وجود ندارد می‌بایست در سامانه نسبت به ثبت مرخصی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است این مرخصی‌ها به عنوان مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

۳- ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور در محل کار هستند از ۸ صبح لغایت ۱۳ تعیین می‌گردد، لذا حضور پس از ساعت یادشده بعنوان اضافه کارموضوعیتی نخواهد داشت. در موارد خاص برای برخی از پرسنل دانشگاه که به جهت ماهیت کاری و با تشخیص مدیر واحد ملزم به حضور تمام وقت و یا بعد از ساعت ۱۳ در محل کار خود بوده صرفاً با مجوز معاونت اداری و مالی دانشگاه، پرداخت اضافه کار به آنان امکان پذیر است.
‌‌‌
۴- از کلیه کارکنان دانشگاه درخواست می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، کلیه اصول بهداشتی و ایمنی را در محل کار خود رعایت فرمایند.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول