اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مثبت شدن تست کرونا 22 نفر در کرمان طی 24 ساعت گذشته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ۶۴ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست ۲۲ نفر با متوسط سن ۶۴ سال در ۲۴ ساعت گذشته در استان مثبت شده است.

مثبت شدن تست کرونا 22 نفر در کرمان طی 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در خصوص آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار داشت: از ۶۴ مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست ۲۲ نفر با متوسط سن ۶۴ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از این تعداد ۱۲ مرد و ۱۰ نفر زن هستند، عنوان کرد: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون ۲۸۲ نفر هستند که از این تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۲۳مورد هستند.

وی افزود: تفکیک نمونه‌های مثبت بر اساس حوزه‌های تحت پوشش دانشگاه‌ها و دانشکده علوم پزشکی استان از ابتدا تاکنون شامل دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان ۲۱۶ مورد، رفسنجان ۳۰ مورد، جیرفت ۱۳ مورد، بم ۱۳ مورد و سیرجان ۱۰ مورد است.

شفیعی عنوان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده ۱۷۱ مورد است و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۲۵۰ نفر بوده و۴۷ نفر هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تعداد افراد بستری در آی‌سی‌یو هم‌اکنون ۱۰  نفر هستند، اظهار کرد:  از ابتدا تاکنون ۳۵ نفر در نقاهتگاه حضور یافتند و هم‌اکنون سه نفر در نقاهتگاه حضور دارند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول