اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تقدیر پلیس کرمان از مردم/اعمال قانون ۲۷۵ خودروی متخلف

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: پیرو تشدید اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تردد در محورهای برون شهری به ویژه مبادی منتهی به تفرجگاه‌ها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۷۵ مورد اعمال قانون و ۴ مورد توقیف خودرو در کرمان داشتیم.

تقدیر پلیس کرمان از مردم/اعمال قانون ۲۷۵ خودروی متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در رفسنجان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، به اتفاق همکاران هواناجا و پلیس راه استان از شهرستان‌های شمالی و محورهای مواصلاتی استان بازدید شد.

وی عنوان کرد: توصیه هایی که قبلا به مردم شده مخصوصا در ادامه طرح تشدید محدودیت محورهایی که به تفرجگاه‌ها منتهی بود در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین، از روز گذشته هفت نقطه به نقاط قبل اضافه شد و ۱۲۳ نقطه در سطح استان توسط همکاران ما و نیروهای سپاه و بسیج و سایر نهادها کنترل می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: از مردم استان به ویژه شهرستان‌های شمالی به دلیل همکاری خوب و توجه به توصیه‌های پلیس و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین که در خانه ماندند، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت ادامه طرح تشدید و محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در روز پنج شنبه و جمعه به دلیل مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا است که با همکاری بسیج از حضور مردم در تفرجگاه‌ها ممانعت می‌شود و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

ناظری خاطرنشان کرد: مردم به توصیه‌های پلیس توجه کنند ممکن است سفرهای درون شهری و برون شهری منجر به آلودگی به ویروس منحوس کرونا شود ضمن اینکه امروز کسانی بودند که به توصیه‌ها توجه نکردند و اعمال قانون برایشان رقم خورد و خودرویشان توسط پلیس راهور و پلیس راه توقیف شدند.

وی تأکید کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلیس با اقتدار کامل انجام وظیفه می‌کند و همکارانم در رفسنجان مبادی ورودی و خروجی را کاملا کنترل می‌کنند قطعا اگر کسی توجه نکرد پلیس مماشات نخواهد کرد و برابر مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا برخورد خواهد کرد.

علی‌اکبر نصیری رئیس پلیس راهور استان کرمان نیز اظهار کرد: پیرو تشدید اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تردد در محورهای برون شهری به ویژه مبادی منتهی به تفرجگاه‌ها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۷۵ مورد اعمال قانون و ۴ مورد توقیف خودرو داشتیم.

وی تصریح کرد: از شروع طرح تا کنون ۴۸۰ مورد اعمال قانون داشتیم و توصیه پلیس این است که حتی‌الامکان از تردد در معابر برون شهری پرهیز شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول