اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تولید و توزیع مردمی 81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری

مسؤول ستاد مردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری از تولید و توزیع 81 هزار ماسک در این استان خبر داد و گفت: 23 کارگاه تولید ماسک زیرمجموعه‌ این ستاد در استان فعال هستند.

تولید و توزیع مردمی  81 هزار ماسک در چهارمحال و بختیاری

حجت‌الاسلام علی‌ پورحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌زمان با درگیر شدن کشور  با ویروس منحوس کرونا و به‌تبع آلوده شدن چهارمحال و بختیاری، ستاد مردمی سنگر سلامت استان برای حمایت از مردم و کمک به مسئله پزشکی و بهداشتی کشور، فعالیت خود را آغاز کرد.

مسؤول ستاد مردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: در گام نخست کارگاه تولید ماسک در شهرستان شهرکرد واقع در اداره امور قرآنی را با مشارکت روزانه 20 تا 25 نفر نیروی انسانی خواهر برای تولید  و 10 تا 15 نفر برادر برای بسته‌بندی، راه‌اندازی کردیم .

وی با بیان اینکه این کارگاه از 18 اسفندماه سال گذشته و هم‌زمان با ولادت امام علی علیه‌السلام شروع به کارکرد و تا به امروز 25 هزار عدد ماسک تولید شده است، اضافه کرد: تاکنون به یاری خدا توانسته‌ایم در 16 شهر استان 23 کارگاه دوخت ماسک راه‌اندازی کنیم که توانسته‌اند تاکنون 56 هزار ماسک تولید کنند.

پورحسینی با اشاره به اینکه همه‌ تلاش‌ها به‌صورت مردمی بوده و دغدغه نیروهای تلاشگر در این عرصه توزیع رایگان ماسک بین مردم شریف استان است، اظهار داشت: این ماسک‌ها توسط روحانیون مستقر در محلات و امامان محله، پایگاه‌های بسیج و مراکز بهداشتی در مکان‌های عمومی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ستاد مردمی سنگر سلامت، توزیع رایگان ماسک در سراسر استان است، گفت: در قدم اول توانستیم 6 هزار ماسک در شهرک منظریه و 1500 ماسک در محله‌ی 32 شهرکرد با همکاری روحانیون مستقری که به‌عنوان امام محله در محلات و مساجد مشغول به فعالیت هستند و نیروهای جهادی و بسیجی توزیع کنیم .

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول