اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سیزده‌بدر با مدافعان سلامت در بیمارستان ضیایی

در سیزدهمین روز از نوروز با مدافعان سلامت در بیمارستان ضیایی اردکان همراه شدیم تا گوشه‌ای هرچند کوچک از ایثار و فداکاری آن‌ها را درراه خدمت به مردم به تصویر بکشیم.

سیزده‌بدر با مدافعان سلامت در بیمارستان ضیایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، از رسومات ما ایرانیان در سیزدهمین روز از فصل بهار و عید نوروز این است که در کنار هم دل به طبیعت و سبزه می‌زنیم تا برای سال جدید انرژی بگیریم.

اما نوروز امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌هایی داشت امسال مثل سال‌های گذشته نتوانستیم لحظه سال‌تحویل را در کنار پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها باشیم و یا در اماکن مقدس و حرم‌های اهل‌بیت (علیهم‌السلام) سال جدید را آغاز کنیم بلکه به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم در خانه بمانیم.

البته این در خانه ماندن استثناهایی هم داشت و افرادی که برای حفظ سلامت و امنیت جامعه تلاش می‌کنند از در خانه ماندن و در کنار خانواده خود بودن هم محروم شدند و یکی از این اقشار، مدافعان سلامت بودند که از چندین روز قبل از سال نو به خاطر حفظ سلامتی من و شما خود را در معرض خطر این ویروس منحوس قراردادند تا دیگران با خیال آسوده در خانه بمانند.

عصر روز سیزدهم نوروز 99 سری به بیمارستان ضیایی اردکان زدیم و در جمع مدافعان سلامت حضور پیدا کردیم تا به خاطر این فداکاری و ایثارگری عاشقانه این عزیزان لحظه‌ای را در کنار آن‌ها باشیم و غبار خستگی را از چهره آن‌ها بزداییم.

اما در این حضور، با چهره‌هایی پر از شور و عشق به خدمت برای مردم روبرو شدیم که خستگی‌ناپذیر برای پرستاری از بیماران سر از پا نمی‌شناسند و خستگی در میان آن‌ها واژه‌ای بیگانه است.

در پایان این سیزده‌بدر خواستیم از زحمات مدافعان سلامت تشکر کنیم که آن‌ها یک‌صدا به ما گفتند بهترین تشکر و هدیه برای ما این است که مردم همچنان در خانه‌های خود بمانند چراکه ما سفید پوشیدیم تا شما سیاه‌پوش عزیزان خود نشوید.

پس بیایید با ماندن در خانه، زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم تا بتوانیم هرچه زودتر جشن پیروزی بر این بیماری را در همه‌جا برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول