اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تکذیب یک شایعه از سوی منتخب مردم کهگیلویه بزرگ/ اکنون وقت سیاسی‌کاری نیست

منتخب کهگیلویه بزرگ به یک شایعه پاسخ داد.

تکذیب یک شایعه از سوی منتخب مردم کهگیلویه بزرگ/ اکنون وقت سیاسی‌کاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در برخی از خبرها و در فضای مجازی امروز چنین آمده بود که حجت‌الاسلام سید محمد موحد منتخب اصولگرای شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد که سابقه 5 دوره نمایندگی مردم را در کارنامه داشته به همراه غلامرضا تاجگردون منتخب اصلاح‌طلب گچساران و باشت در نشستی برای تغییر استاندار همراه و همفکر شده و البته اقداماتی هم انجام داده‌اند.

بر همین اساس و برای پیگیری موضوع در تماس تلفنی با حجت‌الاسلام موحد موضوع را از زبان وی جویا شدیم که موحد اظهار کرد: اکنون و در برهه‌ای که همه کشور و مسوولان نظام به فکر قطع زنجیره این ویروس هستند نمی‌دانم که دلیل چنین شایعاتی چیست مگر می‌شود عده‌ای به فکر سلامتی مردم باشند و جان خود را در طبق اخلاص بگذارند و از این سو ما به دنبال سیاسی‌کاری باشیم.

موحد با تکذیب این شایعه گفت: نمی‌دانم چنین خبرهایی از کجا نشأت گرفته اما مردم استان بدانند در چنین شرایطی بنده به هیچ وجه با هیچ شخصی برای کار سیاسی نشست نداشته و نخواهم داشت و از اصل این خبر کذب را رد می‌کنم.

انتهای پیام/2571

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول