اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تقدیر از مردم لرستان بابت توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی در سیزده‌بدر

استاندار لرستان بابت عدم حضور مردم در اماکن گردشگری و توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سیزده‌بدر تقدیر کرد.

تقدیر از مردم لرستان بابت توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی در سیزده‌بدر

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی از مشارکت گسترده مردم و عدم حضور در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های استان در روز طبیعت، تقدیر کرد و اظهار داشت: واقعاً باید از مردم خوب ،شریف و با فرهنگ لرستان تشکر کنیم که به توصیه‌های مسئولین و کارشناسان و به منظور حفظ سلامتی جامعه در این روزها به خوبی توجه دارند که نمونه بارز آن روز طبیعت است که تقریباً مردم به طور صددرصد رعایت کرده‌اند.

وی افزود: ما در هیچ مرکز و تفرجگاه و پارک و بوستانی مردم را نمی‌بینیم و این نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است و انشاالله با رعایت خوبی که داشته‌اند در چند روز آینده بتوانیم از شر این ویروس خلاص شویم. 

استاندار لرستان در ادامه از مسئولین سازمان جنگل‌ها و مراتع و اداره کل حفط محیط زیست و مجموعه نیروی انتظامی لرستان که در این زمینه فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر کاری که ما و همکارانمان در مجموعه دولت انجام می‌دهیم کار کوچکی در مقابل اراده بزرگ مردم است که امروز را اراده کرده و بیرون نیامدند و از این طریق به سلامتی خود و مردم جهان کمک کردند زیرا این ویروس جهانی است و با بشریت در افتاده است و نیاز به کمک همگانی دارد. 

خادمی عنوان کرد: تدابیر اتخاذ شده تا روز بیستم ادامه دارد و طرح فاصله گذاری اجتماعی شامل عدم حضور مردم در تفرجگاه‌ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تعطیلی بازار و حضور یک سوم کارمندان در ادارات تا روز بیستم ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول