اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دریافت بیش از ۱۲۴ اثر در جشنواره ناخوانده مهمان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از دریافت بیش از 124 اثر در جشنواره ناخوانده مهمان خبر داد.

دریافت بیش از ۱۲۴ اثر در جشنواره ناخوانده مهمان

ابوالقاسم مقیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری جشنواره ناخوانده مهمان ویژه تولیدات رسانه ای مردمی در فضای مجازی اظهار کرد: این جشنواره با هدف درگیر کردن خانواده ها با مباحث فرهنگی و ایجاد فضای شاد و فرح بخش و ایجاد سرگرمی های سالم خانوادگی و ایجاد روحیه امید برای تمامی رده های سنی و کلیه اعضای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه افراد در سه قالب کلیپ، عکس و متن با موضوعات طنز در خانه، قدردانی از فعالان مبارزه با کرونا، همدلی و کمک به نیازمندان و سالمندان، تقویت هشتگ‌ها و پویش های مرتبط و به روز، بازی و مسابقات خانوادگی، همکاری اعضای خانواده در انجام امور خانواده، قم شهر دوست داشتنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با این شرایط اقدام به تولید محتوا و ارسال آثار از طریق شبکه های مجازی ایتا، اینستا و تلگرام کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه این آثار پس از ممیزی بارگذاری و پنجشنبه هر هفته توسط کمیته داوران بررسی می‌شود گفت: در هر بخش به چهار نفر برتر که در کل ۱۲ نفر می شوند، نفرات برتر مشخص و در فضاهای مطروحه اعلام و ابتدای هفته آتی جوایز ایشان پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۱۲۴ اثر شامل  ۴۳ کلیپ، ۱۲ متن و ۶۵ عکس در دبیرخانه جشنواره دریافت شده است افزود: این آثار پس از ممیزی در فضای مجازی بارگذاری شده است، نفرات برتر هفته اول در مشخص و برنامه ریزی های لازم جهت تهیه و تقدیم جوایز انجام شده و در روزهای آتی اقدام خواهد شد.

مقیمی اظهار کرد: مجموعا هر هفته ۳۵ میلیون ریال جایزه به برترین‌ها تقدیم خواهد شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آیدی @Qomfv در پیام‌رسان های ایتا، تلگرام و اینستا ارسال کنند.

انتهای پیام/78027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول