اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهرری در آرامش روز طبیعت

بوستان‌های شهرری مثل خیلی از نقاط پایتخت و سراسر کشور پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۱۳ فروردین و روز طبیعت با تجربه‌ای متفاوت و بی‌سابقه خالی از مردم بود.

شهرری در آرامش روز طبیعت

خبرگزاری فارس از شهرری: رفتن به دامان طبیعت در روز سیزده بدر رسمی کهن در میان ایرانیان است اما روز طبیعت امسال همانند سال‌های گذشته نبود و مردم شهرری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با ماندن در خانه، تصمیم‌شان را برای شکست زنجیره این ویروس منحوس عملی کردند.

از آنجا که عواقب ناگوار گسترش ویروس کرونا در جامعه ناشی از تعامل و معاشرت‌ها و همچنین برپایی مراسم روز طبیعت، بسیار سهمگین‌تر از خانه نشینی و لذت کوتاه و چندساعته در دل طبیعت بودن است، مردم ری با پای‌بندی به شعار «۱۳ بدر امسال در خانه می‌مانیم» نشان دادند که سلامتی خود و عزیزان‌شان بیشتر از شادی‌های زودگذر اهمیت دارد.

امروز بوستان‌ها و تفرجگاه‌های خالی از مردم در تمام شهرها، روستاها و بخش‌های تابعه شهرستان ری، همراهی مردم در قطع زنجیره انسانی برای مقابله با ویروس کرونا را به نمایش گذاشت.

عوامل شهرداری، پلیس راهور، نیروی انتظامی، سپاه و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با هدف حفظ جان مردم و مقابله با ویروس کرونا از ساعات آغازین روز سیزده فروردین برای جلوگیری از ورود احتمالی شهروندان در حاشیه تمامی بوستان‌های منطقه۲۰، قیامدشت، کهریزک، باقرشهر و حسن آباد مستقر بودند.

سیزدهمین روز فروردین سال ۹۹ نیز در کنار سایر روزهای سال جدید با خاطره‌ای متفاوت و بی‌سابقه گذشت و امیدواریم بعد از گذشت این دوران سخت با همدلی و اتحاد بتوانیم این ویروس را شکست داده و روال عادی زندگی را در روزهای آتی شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول