اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

زنگ خطر ابتلا به کرونا در فیروزآباد به صدا درآمد

زنگ خطر ابتلا به کرونا در فیروزآباد به صدا درآمد و تعداد مبتلایان در این شهرستان به ۶ نفر رسیده است.

زنگ خطر ابتلا به کرونا در فیروزآباد به صدا درآمد

 خدابخش چگینی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزآباد اظهار داشت: از آغاز اپیدمی کرونا ویروس در کشور و در استان فارس تاکنون، ۶ نفر از اهالی این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: از تعدادی نمونه بیمار که در دو روز اخیر به مرکز استان ارسال شده بود، متاسفانه تعداد ۴‌ نمونه مثبت اعلام شد که با احتساب دو نمونه پیشین جمع بیماران کرونایی در شهرستان فیروزآباد اکنون به شش مورد رسیده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد ادامه داد: مثبت شدن این چهار نمونه در واقع زنگ خطری برای همشهریان بوده که متوجه باشیم با وجود اقدامات و تلاش‌های مسؤولان و رعایت تعدادی زیادی از مردم، خطر بیش از پیش به ما نزدیک شده و ما را تهدید می کند.

چگینی اضافه کرد: بنابراین همشهریان باید در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی، توجه همه‌جانبه داشته باشند .
وی با بیان اینکه درست است که گفته شده افراد با سنین بالا و بیماری زمینه‌ای بیشتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند، افزود : واقعیت این است که هر کسی در هر سنی ریسک ابتلا به این بیماری را دارد و شرایط برای همه  خطرآفرین است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد بیان کرد : باید با اطمینان بگویم هر فردی در مقابل این بیماری سهل‌انگاری کند به سایرین آسیب خواهد زد و ممکن است این آسیب به خودش یا خانواده نیز باشد.

چگینی خاطرنشان کرد: بهترین، ساده‌ترین و موثرترین روش پیشگیری از این بیماری ماندن در منزل و پرهیز از حضور در تجمعات حتی در ابعاد کوچک و پرهیز از حضور در سطح شهر به جز در مواقع لزوم و اضطرار است.
وی تصریح کرد: همشهریان در صورت داشتن علائم تنگی نفس ، تب بالا، درد قفسه سینه به اورژانس بیمارستان و در صورت داشتن علائم خفیف بیماری به مرکز خدمات جامع سلامت شهید اکبری واقع در ده خلوت که تا ساعت ۲۴ فعال است، مراجعه کنند.
انتهای پیام/۹۸۳۱۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول