اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اتخاذ تصمیم های اثربخش در راستای پیشگیری از کرونا

رئیس مجلس شورای اسلامی بر اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان تاکید کرد.

اتخاذ تصمیم های اثربخش در راستای پیشگیری از کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی لاریجانی در تماس تلفنی با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از آخرین وضعیت و اقدامات استان در مقابله با کرونا مطلع شد.

وی در این تماس تلفنی ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته از اعضای ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی بر اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان تاکید کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بستر‌های لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان تاکید کرد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این گفت وگو، ضمن قدردانی از توجه رئیس قوه مقننه، از همدلی و هماهنگی مناسب همه دستگاه‌ها در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تمام امکانات لازم برای مقابله با شیوع این بیماری در استان فراهم شده و آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به همبستگی شکل گرفته در استان و توجه مردم به طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه در روز طبیعت گزارشی از اقدامات و تمهیدات لازم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح آذربایجان غربی ارائه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول