اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

نمایش آی‌کیوی فاجعه‌بار گردانندگان سایت وابسته به پسر کروبی

این احتمال که آمریکا هم این ویروس را تولید کرده و هم اسیر حماقت خود باشد نه تنها نامحتمل و دور از ذهن نیست، بلکه برخی تجربیات شیرین‌عقلی دولتمردان رژیم تروریست ایالات متحده این فرضیه را بسیار هم محتمل می‌داند.

نمایش آی‌کیوی فاجعه‌بار گردانندگان سایت وابسته به پسر کروبی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سایت سحام‌نیوز وابسته به حسین کروبی، در تحلیل و تفسیر یکی از یادداشت‌های منتشرشده به قلم حمیدرضا مقدم‌فر، نوشت: این یادداشت به معنای رد کامل فرضیه بیولوژیک بودن ویروس کرونا و در نتیجه رد برخی ادعاهای جمهوری اسلامی و برخی دیگر از کشورها و محققان است.

این سایت با اشاره به بخش‌هایی از یادداشت «کرونا چگونه نظم غربی جهان را تغییر می‌دهد؟» و تقطیع کودکانه آن نوشته است: از آنجا که مقدم‌فر می‌گوید کرونا باعث تضعیف آمریکا و غرب شده است، بنابراین این فرضیه که کرونا جنایت بیولوژیک آمریکا باشد هم متعاقباً رد می‌شود!

تحلیل و تفسیر اینچنین فاجعه‌بار از این یادداشت که متن کامل آن پیش روی مخاطبان قرار دارد http://fna.ir/ewicqrدقیقاً تکرار تفسیر این آقایان از نتایج انتخابات است که همواره مدعی هستند یا در انتخابات پیروز هستند و یا اگر پیروزی محقق نشد، پس قطعاً تقلب شده است!

گردانندگان این سایت یا به دلیل ضعف پردازشگر و یا به دلیل غرض‌های عجیب و غریب نمی‌توانند این احتمال را هم بدهند که هم انتخابات سالم برگزار شده باشد و هم آنها پیروز نشده باشند! همچنان که در یادداشت مذکور هم نمی‌توانند متوجه شوند که یادداشت تاکید کرده در هر دوحالت، یعنی چه در صورت ساخت این ویروس برای مقاصد جنگ بیولوژیک توسط آمریکا (که فرضیه آن را حتی برخی محققان آمریکایی هم مطرح کرده‌اند) و چه در صورت طبیعی بودن این ویروس، در هر دو حالت آمریکا و غرب بازنده بزرگ این میدان هستند و دلایل این ادعا هم در یادداشت به تفصیل آمده است.

این احتمال که آمریکا هم این ویروس را تولید کرده و هم اسیر حماقت خود باشد نه تنها نامحتمل و دور از ذهن نیست، بلکه برخی تجربیات شیرین‌عقلی دولتمردان رژیم تروریست ایالات متحده این فرضیه را بسیار هم محتمل می‌داند. مثلاً آمریکایی‌ها و از جمله ترامپ امروز معترفند که بیش از7 تریلیون دلار در منطقه غرب آسیا هزینه کرده‌اند ولی نه تنها سود لازم را نبرده‌اند بلکه غرب آسیا را عملاً به گروه‌های مردمی مقاومت که طرفدار ایران و مخالف آمریکا هستند واگذار کرده‌اند؛ دولت و رژیمی که در سابقه خود چنین حماقت‌هایی دارد، اساساً بعید نیست که هم ویروس کرونا را به نحو بیولوژیک ساخته و به جان بشر انداخته باشد و هم خود را از این طریق به مهلکه ببرد. مصداق ضرب‌المثلی که چاقو دسته خود را بریده است.

مسئله اینجاست که دشمنان جمهوری اسلامی تا همین اندازه احمق‌اند و این حماقت در طول تاریخ به دفعات اثبات شده، اما امثال سحام‌نیوز که برای چنین رژیم احمق و در عین حال جنایتکاری پادویی می‌کنند را مشخص نیست چگونه باید توصیف کرد؟

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول