اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه تا ۲۲ فروردین‌ماه تعطیل است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی این استان تا 22 فروردین‌ماه خبر داد.

کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه تا ۲۲ فروردین‌ماه تعطیل است

معصومه حسنی‌خونسار امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی پس از 20 فروردین‌ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا، کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و استان کرمانشاه تا شنبه، 22 فروردین‌ماه تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شده‌اند.

وی گفت: بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، در زمان مقتضی کتابخانه‌های عمومی خدمت‌رسانی به مردم را از سر بگیرند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول