اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تجهیز کارگران شهرداری ابهر به آخرین استانداردهای پوشش بهداشتی

شهردار ابهر با اشاره به تجهیز کارگران شهرداری ابهر به آخرین استانداردهای پوشش بهداشتی گفت: تامین استانداردهای حفاظتی و رعایت اصول بهداشتی برای نیروهای خدمات شهری مهم‌ترین وظیفه و دغدغه اصلی ما در مدیریت شهری است.

تجهیز کارگران شهرداری ابهر به آخرین استانداردهای پوشش بهداشتی

محمدرضا ذوالقدری‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری جزو خدوم‌ترین نیروها برای مقابله با ویروس کرونا هستند که در این ایام بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌کنند.

شهردار ابهر با بیان اینکه نیروهای شهرداری حتی یک روز هم تعطیل نبوده‌اند و پاکیزگی و نظافت محله‌ها و خیابان‌ها مرهون تلاش این افراد است، افزود: به همین دلیل مجهز کردن همه نیروهای خدمات شهری و نیروهای مرتبط با جمع‌آوری پسماند شهری به پوشش استاندارد و ایمن ( گان ) در اولویت شهرداری قرار گرفت.

وی به جمع‌آوری شبانه ۸۵ تن زباله توسط پاکبانان ابهر اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکل بهداشتی محله‌ها به ویژه در این ایام از شهروندان خواهشمندیم زباله‌های خود را راس ساعت ۹ شب بیرون بگذارند و ماسک‌ها و دستکش‌هایشان را حتما درون نایلون سر بسته گذاشته و از رها کردن آن در کوچه و خیابان بپرهیزند.

ذوالقدری‌ها افزود: آموزش و حفظ سلامتی نیروهای خدمات‌رسان مهم‌ترین اولویت ما است و در همین راستا کارگاه‌های آموزشی برای همه نیروهای خدمات شهری برگزار شده و تجهیزات مورد نیاز از قبیل دستکش، ماسک‌های فیلتردار، ژل و الکل ضدعفونی برای همه کارگران به صورت مداوم تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول