اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افزایش خدمات درمانی آستان شاهچراغ(ع) برای تشخیص و درمان کووید۱۹

رئیس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ(ع) از افزایش ارائه خدمات درمانی این برای تشخیص و درمان بیماری کرونا با بهره گیری از پزشکان متخصص خبر داد.

افزایش خدمات درمانی آستان شاهچراغ(ع) برای تشخیص و درمان کووید۱۹

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ(ع)، ابراهیم عزیزی در دومین جلسه شورای راهبری قرارگاه بهداشت و سلامت آستان احمدی و محمدی(ع) که با حضور رؤسای کارگروه‌های هفتگانه این قرارگاه به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد، با بیان این که این قرارگاه مردم محور است، بر استفاده هوشمندانه و حداکثری از ظرفیت‌های مردمی، در مهار و کنترل بیماری کرونا تاکید کرد.

وی کارگروه بهداشت و سلامت را یکی از مهمترین کارگروه‌های قرارگاه ذکر و خاطرنشان کرد: با بهره گیری از توان پزشکان و متخصصین ریه که در این کارگروه عضو هستند، می‌توان خدمات درمانی بیشتر و ویژه‌ای برای تشخیص و درمان بیماری کرونا در دارالشفای شاهچراغ(ع) به مردم ارائه کرد.

رئیس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ(ع) همچنین برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با همراهی صدا و سیما را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و از مدیرکل صدا و سیمای فارس خواست با توجه به حضور هموطنان در خانه‌هایشان در این روزهای کرونایی، با در اختیار قراردادن محتوای مطلوب به هیئات و مواکب جشن نیمه شعبان امسال به شیوه‌ای جدید بدون حضور مردم در محلات برگزار شود.

انتهای پیام/981008

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول