اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

5 هزار اقلام بهداشتی بنیاد برکت در اختیار مراکز درمانی مازندران قرار گرفت

5 هزار اقلام بهداشتی تولید شده بنیاد برکت به همراه هزار عدد گان تولیدی کمیته امداد و قرارگاه جهادی در اختیار مراکز درمانی مازندران قرار گرفته است.

5 هزار اقلام بهداشتی بنیاد برکت در اختیار مراکز درمانی مازندران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،در حالی که بسیاری از کشورهای پیشرفته این روزها با چالش تامین نیازمندی‌های اولیه ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده در کشور خودشان مواجه هستند، در کشور ما میزان نارسایی‌ها تا حدودی زیادی با ورود به موقع سازمان‌های انقلابی به حداقل و حتی در برخی از استان‌ها به مرحله قابل قبولی رسیده است.

ارگان‌های جهادی و سازمان‌های خیریه نقش اثرگذاری در تامین نیازمندی‌های لوازم بهداشتی درمانی داشته و این روزها تامین ماسک و لوازم بهداشتی به صورت روتین در اختیار مراکز بهداشتی درمانی قرار می‌گیرد و این موضوع را مرهون زحمات نیروهای  انقلابی هستیم.

توزیع ۶ هزار عدد لوازم بهداشتی که ۵ هزار عدد آن توسط بنیاد برکت تولید شده به همراه هزار عدد گان تولید شده نیروهایی جهادی و کمیته امداد امام خمینی از اقدامات اثرگذار انجام شده در استان مازندران است که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون عمرانی انجام شده است.

 

مهدی رازجویان در مراسم رونمایی از پویش احسان سلامت و  توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده جهت مقابله با ویروس کرونا که توسط ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار کرد: اقدمات  اثرگذاری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش‌های نیروهای انتظامی و نظامی، بسیج، گروه‌های جهادی و مردمی در شهر و  روستاهای استان مازندران، بیان کرد: این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران به تلاش‌های شهرداران و دهیاران در مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت:  اقدامات اثرگذاری در سطح استان انجام شده است که شاهد خروجی و کاهش همه‌گیری این بیماری در استان هستیم.

 

وی با اشاره به تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام راحل برای تامین نیازمندی‌های اقلام بهداشتی در سطح استان، بیان کرد: ۵ هزار بسته مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده ژل دست ماسک برای بار دوم تهیه نمود و برای توزیع در بین اقشار مختلف مردم در اختیار نیروهای جهادی قرار گرفته است.

 

رازجویان خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی و قرارگاه‌های جهادی  هزار  عدد گان در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول