اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۰ درصد خودروهای همدان روز گذشته در خانه ماندند/ اجرای طرح پلیس راهور تا ۲۵ فروردین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: روز گذشته مردم فهیم همدان در کنترل بیماری کرونا بسیار خوب عمل کردند و بیش از 90 درصد خودروها در منازل ماندند.

۹۰ درصد خودروهای همدان روز گذشته در خانه ماندند/ اجرای طرح پلیس راهور تا ۲۵ فروردین

علی فکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن قدردانی از مردم همدان که در «روز طبیعت» خانه‌های خود ماندند و عامل تردد در معابر و خیابان‌ها نشدند اظهار کرد: روز گذشته مردم فهیم همدان در کنترل بیماری کرونا بسیار خوب عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بیش از ۹۰ درصد خودروها در منازل ماندند و ترددها به ۱۰ درصد رسید و کاهش پیدا کرد گفت: بسیاری از مردم نیز از طرح‌‌های پلیس قدردانی کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خاطرنشان کرد: همکاری بسیار خوب مردم، پلیس و دیگر دستگاه‌ها باعث شد که روز گذشته کمترین تردد را در همدان داشته باشیم و مدیریت خوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز نیز با اجرای طرح‌هایی سبک بودن ترافیک ادامه دارد گفت: همچنان طرح‌ها در مسیر منتهی به بلوار ارم، میدان قائم(عج) و میدان گنجنامه ادامه خواهد داشت که البته طرح میدان گنجنامه از صبح امروز اجرا شده است.

فکری با بیان اینکه طرح کنترل بلوار ارم از بعد از ظهر بار دیگر اجرا می‌شود که به صورت مقطعی است افزود:‌ امیدوارم این طرح به بیرون نیامدن مردم و قطع زنجیره کرونا کمک کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا روزهای آینده شاهد برگشت برخی از مسافران به شهر خود که به منزل اقوام آمده بودند، خواهیم بود؟ افزود: خیر، مشکلی نخواهیم داشت چون سفرها به حداقل رسیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تاکید کرد: رصد پلاک‌ خودروها نشان‌دهنده آن است که سفرها به حداقل  رسیده و طی دو روز آینده مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه همکاران پلیس تا پایان روز ۱۶ فروردین‌ماه در آماده‌باش طرح نوروزی هستند و تا بیستم این ماه نیز طرح بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا می‌شود گفت: در مجموع تا ۲۵ فروردین وضعیت کنترلی را اجرایی خواهیم کرد تا وضعیت بیماری سنجیده شود.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول