اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

۲ هزار و ۷۰۰ تخت خالی برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ تخت خالی آماده برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی وجود دارد.

۲ هزار و ۷۰۰ تخت خالی برای بیماران کرونایی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد آقازاده در نشست خبری اظهار کرد: تعداد تخت خالی استان برای بستری بیماران کرونایی ۲ هزار و ۷۰۰ تخت است.

وی با بیان اینکه از نظر تخت‌های ویژه ۷۰ تخت ویژه خالی در استان داریم، تصریح کرد: عمل‌های غیراورژانسی را در استان به زمان دیگری موکول کرده‌ایم و امیدواریم سیر بیماری در روزهای آینده کاهشی باشد ولی تمهیدات لازم برای افزایش بیماران کرونایی اندیشیده شده و در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی نسبت به نیازهایمان جوابگو است.

این مقام مسوول افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های خصوصی را وارد چرخه درمان بیماران کرونایی نکرده‌ایم و در صورت نیاز این بیمارستان‌ها را نیز وارد چرخه درمان کرونا خواهیم کرد.

آقازاده با بیان اینکه در صورت نیاز برای نگهداری بیماران بهبود یافته، حکم قضایی خواهیم گرفت، اذعان داشت: با رعایت اصول بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان بر این بیماری فایق آمد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی یادآور شد: تاکنون فقط ۳۰ نفر حاضر شدند پس از بهبودی به نقاهتگاه‌ها مراجعه کنند.

آقازاده ادامه داد: نقاهتگاه‌های خوبی در استان ایجاد شده است و بیمارانی که شرایط لازم نگهداری در منزل را ندارند در این نقاهتگاه‌ها نگهداری می‌شوند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر امیدوارانه صحبت نمی‌کنم و زمانی که کاملا کرونا را شکست دهیم، امیدوارنه صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول