اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

تلاش پرسنل صنعت برق استان‌های فارس و بوشهر برای تامین پایدار برق با وجود بحران کرونا

سرپرست شرکت برق منطقه ای استانهای فارس و بوشهر با بیان اینکه سعی می شود حداکثر مدیریت مصرف در استان های یاد شده ایجاد و مصرف منطقه در نقطه اوج مصرف تامین شود افزود: نیاز مصرف در این استان ها با تلاش حداکثری تامین می شود.

تلاش پرسنل صنعت برق استان‌های فارس و بوشهر برای تامین پایدار برق با وجود بحران کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس، پویش صنعت برق همیشه بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می کنند تشکیل شده است ، در قالب این پویش تلاش می شود تا برق برای آحاد مردم جامعه و همچنین برق مطمئن و پایدار برای مراکز درمانی و بیمارستانی همواره تامین و برقرار باشد و مدافعان سلامت دراین مراکز با مشکلی در این عرصه مواجه نشوند. هم اکنون نیروگاه ها، مراکز دیسپاچینگ، ایستگاه های برق، گروه های تعمیر و نگهداری ، اکیپ های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور به این پویش پیوسته اند و با ظرفیت مناسب فعالیت خواهند کرد تا برق مطمین و پایدار برای آحاد مردم و برای مراکز درمانی و بیمارستانی تامین شود.

غلامرضا نصیری سرپرست شرکت برق منطقه ای استانهای فارس و بوشهر با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های مناسب برای تامین و انتقال برق از پیشتازی استان های فارس و بوشهر برای پیوستن به پویش " #صنعت برق همیشه بیدار" خبر داد و اظهار داشت : خادمان ملت در شرکت برق منطقه ای و در همه مناطق استان های فارس و بوشهر با آمادگی کامل و درک شرایط موجود بسترهای لازم برای فعالیت مضاعف در همه مراکز درمانی و بیمارستانی کارخانجات و کارگاه های تولید ماسک و مواد ضد عفونی و محلول های طبی را با تامین برق و انرژی مصرفی این مراکز فراهم آورده اند.

نصیری با بیان اینکه قدرت اسمی نیروگاههای استان های فارس و بوشهر و قدرت عملی قابل تولید در این مناطق همواره تحت پایش و تحقق حداکثری است گفت: در استان های یاد شده حافظان سلامت به صورت شبانه روزی در بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستانی تلاش می کنند تا از همه گیری ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود، کارگاه ها و کارخانجات صنعتی تولید ماسک و محلول های ضد عفونی و مراکز عرضه این محصولات نیز در همین راستا فعالیت می کنند و قطعا با ایجاد اطمینان در تامین زیر ساخت های بیمارستانی و صنعتی از جمله تامین برق و انرژی میتوان شرایط مناسب تری برای ارائه خدمت در این مراکز ایجاد کرد.

سرپرست شرکت برق منطقه ای استانهای فارس و بوشهر با بیان اینکه سعی می شود حداکثر مدیریت مصرف در استان های یاد شده ایجاد و مصرف منطقه در نقطه اوج مصرف تامین شود افزود: نیاز مصرف در این استان ها با تلاش حداکثری تامین می شود تا بدون وقفه با تامین نیاز مصرفی استان های یاد شده شرایط ایمن برای بهره گیری از برق در مصارف خانگی ، صنعتی ، بیمارستانی و سایر حوزه های مصرف ایجاد گردد.

مهندس نصیری تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده در نیروگاههای شیراز ، بوشهر ، کنگان ، فارس ، کازرون ، جهرم ، عسلویه ، پارس جنوبی ، نیروگاه اتمی بوشهر ، نیروگاه گناوه ، نیروگاه حافظ ، نیروگاههای بادی و آبی و نیروگاههای مقایس کوچک شرایط برای بهره گیری از ظرفیت های مناسب تولید فراهم شده و مراکز درمانی و بیمارستانی در شرایط فعلی شیوع کرونا بدون دغدغه از برق و انرژی مناسب بهره مندند.

بیمارستان های شهید چمران و شهید فقیهی شیراز به عنوان مراکز درمانی پشتیبان هم اکنون در کنار بیمارستان علی اصغر شیراز کار مراقبت و درمان از بیماران کرونا را انجام می دهند. نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت 200  تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می گیرد. بیمارستان شهدای خلیج فارس در استان بوشهر نیز با ارائه خدمات درمانی و قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا به این نوع بیماران خدمات می دهد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول