اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده سطوح

مدیرعامل شرکت تولید برق نکا گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طی اقدامی جهادی از ماه گذشته تاکنون، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی‌کننده سطوح توسط نیروگاه نکا تولید و اهدا شد.

توزیع بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده سطوح

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، محسن نعمتی مدیرعامل شرکت تولید برق نکا نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در استان‌های مازندران و گلستان و ضرورت ایمن‌سازی اماکن و معابر برای شهروندان، کارکنان امور شیمی سیکل ترکیبی نیروگاه نکا با احساس وظیفه در جهت نقش‌آفرینی در جبهه مبارزه با این ویروس در اقدامی جهادی با مجاهدان عرصه سلامت همگام شدند.

وی افزود: ‌طی سی روز گذشته تاکنون با انجام فعالیت شبانه‌روزی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی‌کننده سطوح تولید و به ادارات و نهادها‌ی مختلف استان‌های مازندران و گلستان تحویل دادند.

نعمتی تصریح کرد: طی ماه گذشته تاکنون؛ استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرها و روستاهای مختلف مازندران و گلستان، دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی درمانی، سازمان محیط زیست، شرکت‌های صنعت آب و برق، مراکز دانشگاهی، جهاد دانشگاهی مازندران و گلستان، سازمان‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی‌، صدا و سیما، ادارات شهرستان نکا و پایگاه‌های مقاومت بسیج، شرکت‌ها و دهیاری‌های روستاهای مازندران قرار گرفته است.
     
این مسؤول خاطرنشان کرد: این اقدام با انگیزه ادای دین به مردم و کمک به دستگاه سلامت کشور انجام شده و تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس ادامه خواهد یافت.
   

وی عنوان کرد: پرسنل خدوم و زحمتکش نیروگاه نکا هم‌زمان با تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی برای انجام رسالت خطیر تولید و تأمین پایدار برق کشور، هم‌زمان با تعمیرات اساسی و دوره‌ای واحدهای نیروگاه در کنار کادر درمانی استان مازندران برای کمک به مردم ایستادند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول