اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ضوابط فعالیت نانوایی‌های قم برای مقابله با کرونا

فرماندار قم گفت: رعایت بهداشت، زدن ماسک و استفاده از دستکش و قرار دادن کارت خوان برای مردم جزو موارد تکلیف شده به نانوایی‌های استان است.

ضوابط فعالیت نانوایی‌های قم برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با کرونا در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به اهمیت طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: به هر اندازه که این طرح در شهر درست اجرا شود، تاثیر آن را در سلامت مردم شهر خواهیم دید.

وی ادامه داد: بر فروش اینترنتی در شهر قم تاکید داریم و این سبک از فروش باید در شهر گسترش پیدا کند تا مردم بدون نیاز به خروج از منزل، خرید خود را انجام بدهند.

فرماندار قم افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت ملی تمدید شده است، با این وجود به دنبال روش‌هایی هستیم که اصناف قم این امکان را داشته باشند که با وجود تعطیلی، فعالیت هم کنند و ضرر کمتری به کسب‌وکارها آن‌ها برسد.

حیدری با اشاره به نانوایی‌های قم اظهار کرد: رعایت بهداشت، زدن ماسک و استفاده از دستکش و قرار دادن کارت خوان برای مردم جزو موارد تکلیف شده به نانوایی‌های استان است و در این خصوص اتحادیه نانوایی قم باید پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید مراقبت لازم از گروه‌های مردمی فعال در زمینه ضد عفونی در قم صورت بگیرد تا مشکلی برای جوانان فعال در این خصوص پیش نیاید، باید لباس‌های لازم و ماسک‌ برای آن‌ها تهیه شود.

انتهای پیام/78004*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول