اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

یکی از فوت شدگان کرونا در چرداول معلول بود/ معلولان بیشتر مراقبت کنند

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: افراد دارای معلولیت جسمی و یا ذهنی بیشتر در معرض ابتلا به بیماری کرونا هستند زیرا این افراد قادر به رعایت کامل بهداشت نیستند.

یکی از فوت شدگان کرونا در چرداول معلول بود/ معلولان بیشتر مراقبت کنند

زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام ظهر امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: افراد دارای معلولیت اعم از جسمی یا ذهنی، بیماران روانی و سالمندان بیشتر در معرض مبتلا به بیماری هستند، زیرا این افراد قادر به رعایت کامل بهداشت فردی نیستند، و خانواده‌ها باید بیشتر از آنان مراقبت کنند. 

وی افزود: تعداد زیادی از معلولین سطح استان ایلام در منزل و نزد خانواده نگهدرای می‌شوند، والدین آنان باید مراقبت‌های بیشتری در راستای پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا ویروس داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان یادآور شد: دختر معلول ایلامی ساکن چرداول که بخاطر مبتلا شدن به ویروس کرونا فوت شده در منزل و نزد خانواده نگهداری شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اقدام‌های پیشگیرانه‌ای که توسط این سازمان در سطح مراکز بهزیستی انجام شده تاکنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا بین مددجویان گزارش نشده است.

وی بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه پارسال و به منظور حفظ سلامت مددجویان تاکنون تمامی ملاقات‌ها و مرخصی‌های مددجویان در مراکز بهزیستی لغو شده است.

وی در خصوص پذیرش مددجویان جدید در مراکز این سازمان گفت: با توجه به دستورالعمل کشوری و در جهت پیشگیری از شیوع کرونا در مراکز بهزیستی از پذیرش موارد جدید مگر در شرایط خاص خوداری شده است.

به گفته ی همتی هم اکنون ۳۳ هزار نفر در سطح استان ایلام تحت پوشش بهزیستی هستند.

 

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول