اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از مانع تراشی مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای اقدامات مقابله با کرونا

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی از مانع تراشی و بی‌توجهی به فعالیت‌های بسیج دانشجویی از سوی مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای استان در حوزه های مختلف به ویژه مقابله با کرونا انتقاد کرد.

انتقاد از مانع تراشی مسئولان  دانشگاه فنی و حرفه‌ای  برای اقدامات مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز مهدی ساقی با انتقاد از  مدیریت ریاست دانشگاه در قبال فعالیت بسیج دانشجویی اظهار داشت: جای تاسف است در زمانه‌ای که دانشجویان بسیجی بدون هیچ چشمداشت و منتی در کنار مسئولان کشوری و لشکری به مبارزه با ویروس کرونا آمده‌اند، مسئولی که وظیفه اصلی‌اش در این شرایط کمک به حل این بیماری است، نه تنها خدا قوت نمی‌گوید بلکه  همکاری لازم را هم انجام نمی‌دهد.

وی افزود: در راستای مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان‌شرقی ستاد مقابله با ویروس کرونا را به همت معاونت جهادسازندگی این مجموعه تشکیل داد که هم اکنون فعالیت‌های متعددی همچون  تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر مناطق حاشیه‌نشین تبریز، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک با ظرفیت روزانه ۳ هزار هزار عدد، تهیه و تولید محتوای رسانه‌ای از قبیل محتواهای آموزشی و پاسخگویی به شایعات و هجمه‌های وارده از سوی رسانه‌های ضد انقلاب مبنی بر عدم توانایی دولت جمهوری اسلامی ایران در مدیریت و کنترل ویروس و تحقیق و پژوهش در مورد تولید چراغ‌های UV وO3 برای ضد عفونی الکترونیکی و پمپ‌های فوگر حرارتی جایگزین مواد شیمیایی برای ضدعفونی گسترده سطوح را در دستور کار دارد که از دو هفته پیش مشغول به کار است.

ساقی تاکید کرد: با وجود ظرفیت‌های قابل اعتنا دانشگاه برای خدمت به مردم متاسفانه این مدیریت تاکنون هیچگونه مشارکت مادی و معنوی در این زمینه نداشته است و تا به امروز  موفق به برقراری ارتباط با ریاست  دانشگاه نشدیم، حتی اجازه‌ ورود به اتاق ریاست را به ما نداده‌اند و بی احترامانه درخواست ما را رد کرده و پاسخگوی تماس تلفنی هم نیستند.

وی گفت: این اولین بار نیست که مسئولان دانشگاه چنین رفتار‌هایی را در قبال فعالیت‌های  بسیج انجام می‌دهند، مانع تراشی‌های متعدد به بهانه‌های مختلف برای انجام برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و بصیرتی و معنوی در سطح دانشگاه که مطالبه صریح مقام معظم رهبری می‌باشد وقت و انرژی زیادی از ما می‌گیرد که گزارشات مبسوط اینگونه اقدامات به مسئول زیربط ارسال شده و در صورت ادامه این نوع تعاملات، رسانه‌ای و علنی خواهد شد.

ساقی تاکید کرد: ما متوجه نمی‌شویم انگیزه این جمع از مانع تراشی و بی‌توجهی به فعالیت‌های بسیج که مورد تاکید امامین انقلاب می‌شود چیست؟ دانشجوی بسیجی که در حال حاضر جور کم کاری مسئولان دانشگاه را می‌کشد بجای آن که حمایت شود، هر روز با مانع تراشی‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول