اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار سلگی عمیقاً معتقد به مبانی امام(ره) و رهبری بود

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ویژگی مهم سردار سلگی توجه واقعی صادقانه ولی فقیه و تبعیت و حمایت از رهبری بود گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد به نظام و مبانی حضرت امام(ره) و رهبری بود.

سردار سلگی عمیقاً معتقد به مبانی امام(ره) و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی اظهار کرد: رهبری این جانباز عزیز را «شهید زنده» خطاب کردند که این تعبیر جایگاه و شخصیت بالای ایشان را نشان می‌دهد.

وی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را یادگار ارزشمند شهیدسلگی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب این کتاب را یکی از بهترین آثار دفاع مقدس عنوان کردند و مورد تمجید و عنایت ویژه قرار دادند.

امام جمعه همدان با اشاره به آشنایی خود با این شهید عزیز گفت: در طول آشنایی با ایشان چند ویژگی را به معنای واقعی کلمه احساس کردم که یکی از آنها حفظ روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت بود.

وی با بیان اینکه دیگر ویژگی مهم سردار توجه واقعی صادقانه ولی فقیه و تبعیت از ولی فقیه بود گفت: سردار سلگی به معنای واقعی کلمه معتقد به نظام و مبانی حضرت امام(ره) و رهبری بود.

امام جمعه همدان با اشاره به وجود شور و هیجان در دفاع از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب در سخنان و موضع‌گیری‌های سردار افزود: هر گاه صحبت از انقلاب و آرمان‌های رهبری می‌شد دفاع جانانه ایشان را شاهد بودیم.

وی سردار سلگی را انسان مجاهد مخلصی دانست که در دوران دفاع مقدس با رشادت وارد میدان دفاع شد و با همان تفکر زندگی خود را ادامه داد.

شعبانی با بیان اینکه تفکر و اندیشه سردار سلگی در گیرودار عالم سیاست و فعالیت‌های اجتماعی تغییر نکرد گفت: او در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها ثابت قدم باقی ماند.

وی گفت: این فرمانده مخلص با دوپای قطع شده شجاعانه در عملیات غرورآفرین مرصاد حماسه آفرید و به همراه رزمندگان همدان سد راه منافقان کوردل شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه سردار سلگی دغدغه انقلاب و نیروهای انقلابی را داشت افزود: وحدت و انسجام نیروهای انقلابی مهمترین هدف ایشان بود و همیشه از تشتت‌ها و اختلافات ناراحت می‌شد.

وی گفت: سردار سلگی در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هرگز به دنبال منافع شخصی نبود و هیچگاه دچار آفت‌های اخلاقی و سیاسی نشد و با سلامت زندگی کرد.

شعبانی با اشاره به تقریظ ارزشمند رهبری معظم انقلاب بر کتاب " آب هرگز نمی‌میرد "و بیانات مهم ایشان در مورد سردار سلگی، اظهار داشت: این تعابیر رهبری معظم انقلاب نشان دهنده این است که معظم‌له با مطالعه این کتاب عظمت‌ها و ویژگی‌های ارزشمندی از این شهید گرانقدر را دیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امثال سردارسلگی‌ها هرگز نمی‌میرند و برای همیشه زنده‌اند اظهار کرد: ایشان مصداق "احیاء عند ربهم یرزقون" هستند.

انتهای پیام/3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول