اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید سلگی در دوران انقلاب به وظیفه الهی خود عمل کرد

امام جمعه نهاوند با اشاره به آشنایی دیرینه و ۴۰ ساله خود با شهید سلگی گفت: سردار سلگی در شرایط زمانی و مکانی کشور به وظیفه الهی خود عمل کرد.

شهید سلگی در دوران انقلاب به وظیفه الهی خود عمل کرد

حجت‌الاسلام عباسعلی معیثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تسلیت شهادت سردار سلگی اظهار کرد: حدود ۴۰ سال است که با حاج میرزا آشنا هستم بنابراین در بیان شخصیت این بزرگمرد به سخن امام علی(ع) باید اکتفا کرد که فرمودند خوشا به حال کسانی که در هر شرایط زمانی و مکانی وظایف الهی خود را بشناسند و عمل کنند.

وی ادامه داد: حاج میرزا در دفاع مقدس مداوم در جبهه بود و چند بار هم مجروح شد، پس از معلولیت مسوولیت اوقاف و سپس بنیاد شهید نهاوند را داشت و سپس در استانداری مسوول امور ایثارگران بود.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: شهید سردار سلگی تا آخر عمر آنچه از دستش برآمد انجام داد که شهادتش را مبارک گرداند و به ما هم عنایتی کند که بتوانیم وظایف خود را بشناسیم‌ و عمل کنیم.

وی گریزی به تقریظ رهبری بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» زد و گفت: حاج میرزا را هم نهاوندی‌ها به لحاظ اینکه فرزند این شهر است، می‌شناسند و هم کل کشور به لحاظ تقریظ رهبری بر این کتاب ایشان را می‌شناسند.

مغیثی با بیان اینکه خاطرات سردار سلگی در این کتاب به خوبی قید شده است افزود: حدود ۱۰ نفر از خانواده شهید سلگی در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشتند که این مسئله در کشور بی‌نظیر است و بهترین تجلیل را نیز رهبری از ایشان داشتند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول