اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پلمب 60 واحد صنفی متخلف در بهشهر و بابل

فرماندهان انتظامی شهرستان‌های بهشهر و بابل از پلمب 60 واحد صنفی متخلف در شهر رستمکلا و شهرستان بابل خبر دادند.

پلمب 60 واحد صنفی متخلف در بهشهر و بابل

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتطامی بهشهر با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهر رستمکلا این شهرستان به اجرا در آمد، افزود: در اجرای این طرح طی ۲ روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ رستمکلا با همکاری ماموران اداره صنعت ، معدن و تجارت از واحدهای این شهر بازدید کردند.

وی از پلمب ۱۲ واحدصنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به ۳۰ واحد صنفی دیگر نیز اخطار و تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا خبر داد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در بابل

سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز از پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت طی ۲ روز گذشته از ۱۸۶ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند و ۴۸ واحد صنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول