اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توزیع رایگان ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵ در مراکز بهداشت و درمان استان فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 164 هزار ماسک N۹۵ و سه‌لایه به صورت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان فارس توزیع شده است.

توزیع رایگان ۱۶۴  هزار  ماسک  N۹۵  در مراکز بهداشت و درمان استان فارس

 حمیدرضا ایزدی با اشاره به لزوم همکاری همه جانبه در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری اجتماعی ما را ملزم می‌کند در شراطی کنونی به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان فارس اقدام کنیم.

وی افزود: در این راستا تاکنون ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵  و سه‌لایه به  صورت رایگان در مراکز بهداشت و درمان سطح استان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت صمت، ماسک‌ها صرفا به منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته، اضافه کرد: این تعداد ماسک  از طریق شرکت‌های منتخب پخش در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

ایزدی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، مسؤولیت تولید محصولات و ملزومات بهداشتی مرتبط با این بیماری با وزارت صمت بوده است که براین اساس سازمان صمت استان فارس در حال تلاش مستمر در راستای افزایش میزان تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و مردم در بخشهای مختلف تولید الکل طبی، محلول و ژل ضد عفونی کننده دست، ماسک بهداشتی ، دستکش‌های بهداشتی و پد الکلی است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول