اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

پیام تسلیت جمعیت جانبازان به مناسبت شهادت حاج میرزا محمّد سلگی

جمعیت جانبازان در پیامی به مناسبت شهادت شهید میرزامحمّد سلگی آورده است: روح مطهر، کلام نافذ، عمل بهنگام، شناخت اولویتها، منش انقلابی و بصیرت و دشمن شناسی شهید سلگی نشان راه و پرچم همواره در اهتزاز این جانباز همیشه در صحنه خواهد بود.

پیام تسلیت جمعیت جانبازان به مناسبت شهادت حاج میرزا محمّد سلگی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پی شهادت حاج میرزامحمّد سلگی از جانبازان دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی میرد» صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید.

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضى پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضى دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلى در عهد و پیمان خود ندادند. (آیه ٢٣ سوره احزاب)

جانباز نام آشنای نام آوران دفاع مقدس میرزا محمد سلگی آسمانی شد. 

روح بی قرار میرزا محمد سلگی در عشق بازی و شهادت هر روزه اش با عارضه شیمیایی، افتخار قرار یافتن در جوار آسمانیان را به دست آورد.

 شهید میرزا محمد سلگی فرمانده گردان ۱۵۶ حضرت ابوالفضل(ع) نهاوند، جانباز شیمیایی عملیات والفجر ۵، رئیس ستاد لشکر ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان در عملیات مرصاد، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان و نیز دبیر جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان، همه همرزمان برجای مانده را در حسرت پرواز ترک کرد.

روح مطهر، کلام نافذ، عمل بهنگام، شناخت اولویتها، منش انقلابی و بصیرت و دشمن شناسی شهید سلگی نشان راه و پرچم همواره در اهتزاز این جانباز همیشه در صحنه خواهد بود.

برای همه دلباختگان لشگر خوبان همین بس که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی پس از مطالعه  خاطرات این عزیز در کتاب آب هرگز نمی میرد فرمودند:

«...ساعتهای خوش و باصفائی را با این کتاب گذراندم و بارها با دریغ و حسرت گفتم:

درنگی کرده بودم کاش در بزم جنون من هم 

لبی تر کرده زان صهبای جام پرفسون من هم

هزاران کام در راه است و دل مشتاق و من حیران

که ره چون میتوانم یافتن سوی درون من هم ...

در میان کتابهای خاطرات جنگ، این، یکی از بهترین‌ها است. نگارش درست و قوی، ذوق سرشار، سلیقه و حوصله، همّت بلند، همه با هم دست به کار تولید این اثر شده‌اند...»

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی و فرماندهان و رزمندگان عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی به ویژه مردم قدرشناس استان همدان  و خانواده گرانقدر این شهید عزیز، علو درجات او و اهتزاز پرچم عزتمند جمهوری اسلامی را از حضرت حق خواستار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول