اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راه‌اندازی مرکز استریلیزاسیون ویژه گروه‌های جهادی و خیران استان تهران

سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نسبت به راه اندازی مرکز استریلیزاسیون و آنتی باکتریال برای ارائه خدمات به گروه‌های جهادی اقدام کرد.

راه‌اندازی مرکز استریلیزاسیون ویژه گروه‌های جهادی و خیران استان تهران

هادی حفیظی مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در طول چهل سالی که از حیات شجره طیبه بسیج در کشور می‌گذرد، بسیج به عنوان نهاد انقلابی و ارزشی که برآمده از معارف والای انسانی، اسلامی و متکی به مشارکت و حضور مردم است، همواره در چالش‌ها و بحران‌های مهم کشور پیشتاز و جلودار دفاع از ملت و کشور بوده و به فراخور زمان و اقتضائات در عرصه‌های گوناگون درخشیده است.

وی افزود: امروز که کشور و جهان در بحران شیوع ویروس کرونا گرفتار است باز هم بسیج به عنوان یک نهاد مردمی بی‌بدیل با حضور فعال در مبارزه با این بحران، کارآمدی خود را نشان داد و ثابت کرد مشارکت و حضور ملی که متکی بر اعتقادات دینی بناشده عامل پیشرفت و اعتلای کشور خواهد بود.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران خاطر نشان کرد: از روزهای ابتدایی شیوع این ویروس در کشور و احتمال کمبود مواد بهداشتی و ضدعفونی گروه‌های جهادی، همیاران بهداشت و سلامت، دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی استان تهران با حضور فعال و خالصانه در صحنه اقدام به راه‌‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، لباس‌های بیمارستانی، تولید و توزیع مواد شوینده، گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، آگاهی سازی عمومی مردم، کمک به رفع کمبودهای آموزشی مدارس و سایر فعالیت‌های خودجوش و جهادی کرده‌اند.

حفیظی ادامه داد: در حال حاضر یکی از نیازهای مهم مراکز تولید ماسک و تجهیزات بهداشتی فرآیند استریلیزاسیون است که با حجم بالای تولید کنونی، دستگاه‌ها و فناوری استریل کردن به راحتی در دسترس گروه‌های جهادی قرار ندارد لذا سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران نسبت به راه اندازی مرکز استریلیزاسیون و آنتی باکتریال کرده و این مرکز آمادگی کامل برای ارائه خدمات به کلیه گروه‌های جهادی و خیران را دارد.

وی در پایان اعلام کرد: گروه‌های جهادی و خیران می‌توانند استریل کردن ماسک، گان و سایر تجهیزات بهداشتی و درمانی با استفاده از فناوری اُزُن به قرارگاه پدافند زیستی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران واقع در شهرری، میدان نماز، خیابان شهید کریمی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۳۶۲۹۷۷۲۶۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول