اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خانواده‌های شهدا گنجینه‌ گران‌بهای انقلاب هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا گفت: خانواده‌های شهدا گنجینه‌ گران‌بهای انقلاب هستند که باید به بهترین شکل از آنان کسب فیض کرد.

خانواده‌های شهدا گنجینه‌ گران‌بهای انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت شهیدان گیلانی مدافع حرم سعید مسافر و جمال رضی با خانواده آن تماس تلفنی برقرار کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان شهدای مدافع حرم را نشانه‌های الهی دانست و اظهار کرد: شهدای مدافع حرم اثبات کردند که در زمانه فعلی نیز راه شهادت برای کسانی که طالب این فیض الهی هستند باز است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به تلاش دشمنان در راستای دور کردن نسل جوان از اهداف اسلام و انقلاب گفت: شهدای جوان مدافع حرم با حرکت در مسیر سیدالشهدا (ع) نشان دادند که جوانان مؤمن و ولایی ما همچنان مسیر شهدای والامقام اسلام را ادامه می‌دهند.

وی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا افزود: خانواده‌های شهدا گنجینه‌ گران‌بهای انقلاب هستند که باید به بهترین شکل از آنان کسب فیض کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با صبر خود مسیر حضرت زینب (س) را ادامه داده‌اند، تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا مردم را از ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب دور کنند اما باید بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه از فرهنگ عاشورا فاصله نخواهد گرفت.

عبدالله‌پور آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: جمهوری اسلامی امروز پرچم‌دار مقاومت است و بااقتدار و صلابت از ارزش‌ها و اهداف خود دفاع می‌کند.

به گزارش فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم سالگرد شهیدان گیلانی مدافع حرم «سعید مسافر» و «جمال رضی» ضمن تماس تلفنی با خانواده این شهیدان، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول