اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزئیات فعالیت ادارات تا ۲۰ فروردین در هرمزگان

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری هرمزگان نحوه حضور پرسنل ادارات، شرکت ها، سازمان ها و نهادهای مختلف استان در محل کار را تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی تشریح کرد.

جزئیات فعالیت ادارات تا ۲۰ فروردین در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین ۹۹ یعنی تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمدید شد.

شیبانی تذرجی افزود: به منظور جلوگیری از احتمال بروز پیک دوم بیماری در پایان تعطیلات ایام نوروزی ناشی از بازگشت نیروهای شاغل، تمامی دستگاه های اجرایی به خصوص صنایع استان موظف به غربالگری و تب سنجی کارکنان خود از روز شنبه خواهند بود.

معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: دور کاری و اعطای مرخصی استحقاقی(بدون احتساب) برای کارکنانی که حضور آنها در محل کار ضروری نیست، با رعایت نوبت کاری توسط مدیران  انجام شود تا خللی در خدمات رسانی به مردم وارد نشود.

شیبانی ادامه داد: شرایط مناسب  بهداشتی در محل کار برای پرسنلی که حضور آنها در محل کار ضروری است، ایجاد شود و چنانچه فردی از استان‌های آلوده باز گشته و دارای علائم  مشکوک است با هماهنگی مدیران  نسبت به قرنطینه دوهفته ای آنان اقدام شود.

وی تاکید کرد: ساعت کاری در این ایام طبق روزهای عادی از ساعت ۷ صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود.

معاون استاندار از کارکنان خواست تا زمان قطع کامل بیماری کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول