اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

میرتاج‌الدینی: جهش در تولید می‌تواند به موتور محرکه جامعه تبدیل شود

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان در سال جهش تولید، گفت: «جهش تولید» یقیناً می‌تواند به موتور و محور حرکت جامعه تبدیل‌ شود.

میرتاج‌الدینی: جهش در تولید می‌تواند به موتور محرکه جامعه تبدیل شود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  با اشاره به اهمیت نام‌‌‌گذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید»، گفت: نام‌گذاری سال جدید به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تعیین مسیر راهبردی و حرکت کشور است، در واقع برای تعیین جهت‌گیری راهبردی و عملیاتی در جهت خروج از وضعیت اقتصاد و مشکلات اقتصادی کنونی کشور، باید در مسیر تحقق جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی حرکت کنیم.

وی افزود: جهش تولید یقیناً می‌تواند به موتور و محور حرکت جامعه تبدیل‌ شود و نقش پیشران و اثرگذاری در خروج از مشکلات اقتصادی را ایفا کند که در این راستا دولتمردان و مجلس شورای اسلامی باید با تغییر سیاست‌های بودجه‌ای کشور و افزایش سرمایه در گردش و تسهیل فرآیندهای کسب‌وکار، زمینه را برای افزایش اشتغال برای مردم کشور خصوصاً جوانان فراهم سازند.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم، با اشاره به افزایش تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه کشورمان و لزوم اتخاذ تدبیر مناسب و صحیح در مواجهه با این شرایط، اظهار داشت: تلاطمات اقتصادی چند سال کشور، از به‌هم‌ریختگی و بی‌تدبیری تیم اقتصادی دولت حکایت دارد و در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان، نیازمند یک تیم منسجم اقتصادی، انقلابی، باکفایت و کارآمد هستیم تا بتواند این مشکلات را کنترل و حل کند. 

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی امروز کشور به عملکرد ضعیف مجلس فعلی در حوزه‌های قانون‌‌گذاری و نظارت مرتبط است و برای حل این مشکل باید همه نیروهای سیاسی که دل در گرو آرمان‌های امام و رهبری و خدمت بی منت به مردم دارند، متحد شوند.

وی در پایان گفت: در سال جهش تولید باید تولیدکنندگان بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند و رفع موانع در حوزه‌های مختلف چه در حوزه صدور مجوزها و چه در حوزه‌های دیگر از سر راهشان برداشته شود و شبکه بانکی باید در خدمت تولید قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول