اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ورود افراد غیربومی به نجف‌آباد تا ۲۰ فروردین‌ماه ممنوع است

فرماندار نجف‌آباد گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا 20 فروردین‌ماه در شهرستان نجف‌آباد اجرا می‌شود و ورود خودروها با پلاک غیربومی ممنوع است.

ورود افراد غیربومی به نجف‌آباد تا ۲۰ فروردین‌ماه ممنوع است

مجتبی راعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نجف‌آباد ضمن تشکر از همکاری مسؤولان، مردم و اصناف در خصوص ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ابراز داشت: تعطیلی کسبه غیرضروری تا ۲۰ فروردین ۹۹ تمدید گردیده و صرفاً اصنافی که مایحتاج روزانه و مواد غذایی را تأمین می‌کنند می‌توانند ادامه فعالیت دهند.

فرماندار نجف‌آباد عنوان کرد: در مبادی ورودی نجف‌آباد با محوریت نیروی انتظامی همچنان از ورود خودروها با پلاک غیربومی جلوگیری می‌شود، همچنین پارک‌ها و مراکز فرهنگی تا ابلاغ دستورالعمل بعدی تعطیل خواهند بود.

وی از تعطیلی اصناف غیرضروری شهرستان نجف‌آباد تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: در آخرین جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا مقرر شد به‌منظور اقناع اصناف در خصوص استمرار تعطیلی، جلسه‌ای با روسای اتحادیه‌ها برگزار شود. تمام اصناف غیرضروری در شهرستان نجف‌آباد باید تا تاریخ ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا غیرفعال باشند، اتاق اصناف، پلیس نظارت بر اماکن و اداره صمت نیز در صورت مشاهده تخلف بر اساس ضوابط موجود اقدام می‌کنند.

فرماندار شهرستان نجف‌آباد درباره تمدید احتمالی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تصریح کرد: بررسی طرح جدید فاصله‌گذاری هوشمند در وزارت بهداشت در حال انجام است. در این طرح بسیاری از اصناف می‌توانند با رعایت مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت صنفی خود را آغاز کنند، بااین‌حال باید منتظر دستورالعمل بعدی ماند.

راعی ضمن تبریک میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)  افزود: با توجه به شرایط کنونی امکان برگزاری اجتماع و جشن‌های خیابانی نیمه شعبان مقدور نیست، افرادی که تمایل دارند کمک‌ها و نذوراتی را به این عنوان ارائه دهند پیشنهاد می‌شود کمک‌های خود را به دستگاه‌های حمایتی نظیر کمیته امداد، بهزیستی، خیریه‌ها و ستادهای مردمی مقابله با بیماری کرونا اختصاص دهند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک مردم بسته‌های  معیشتی برای افرادی که این روزها امرارمعاششان به خطر افتاده تأمین کنیم.

 راعی در پایان مشارکت مردم در ثبت اطلاعات در سامانه سلامت را پایین خواند و تأکید کرد: باوجوداینکه برخی از مناطق و روستاهای شهرستان نجف‌آباد ثبت‌نام صددرصدی داشته‌اند، اما آمارها نشان می‌دهد که کمتر از ۴۰ درصد از مردم شهرستان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند. مردم شهرستان نجف‌آباد باید در نظر داشته باشند که برای کنترل و مدیریت بحران به وجود آمده ثبت اطلاعات آن‌ها در سامانه سلامت ضروری است، در همین راستا استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان در دستور کار قرارگرفته است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ص۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول