اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فعالیت دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی محدود می‌شود

در راستای رعایت فاصله اجتماعی و کاهش تردد در دفاتر ict روستایی، فعالیت دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی تا بیست دوم فروردین ماه کاهش می‌یابد.

فعالیت دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی محدود می‌شود

اکبر آسیایی زاده دبیر کانون دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به اینکه به صورت میانگین ۱۰۰ خانوار روزانه به دفاتر ict روستایی مراجعه می‌کنند به جهت رعایت فاصله اجتماعی و کاهش تردد در دفاتر ict روستایی تا بیست دوم فروردین ماه فعالیت دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی محدود شده و با توجه به شرایط منطقه از یک روز تا حداکثر سه روز تعدیل می یابد.

وی گفت:  در صورتی که شهرستان در وضعیت قرمز باشد پیشنهاد می‌شود با رعایت اصول بهداشتی حداکثر ۱ روز در طول هفته سرویس ارایه شود و در شهرستان‌هایی که وضعیت آنها سفید است تا حداکثر ۳ روز در طول هفته پیشنهاد می‌شود.

*ضدعفونی بسته‌های پستی روستا

آسیایی زاده تاکید کرد: لازم به ذکر است ساعات و روزهای تعطیلی دفاتر ict روستایی می بایست به نحو احسن در روستا اطلاع رسانی  شود. برای خدماتی که امکان دورکاری وجود دارد دفاتر می‌توانند از طریق سامانه روستایار به خدمات به صورت غیر حضوری به مردم روستا ارایه دهند و در هنگام دریافت یا توزیع مرسولات پستی روستا ضدعفونی به صورت کامل انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول