اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب ۲ واحد مرغ‌فروشی پرتجمع در همدان

مسوول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان از پلمب دو واحد مرغ فروشی پرتجمع در همدان خبر داد.

پلمب ۲ واحد مرغ‌فروشی پرتجمع در همدان

امیر رضا ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازدیدهای واحد سلامت و محیط کار مرکز بهداشت از مرغ‌فروشی‌های مرکز شهر همدان طی امروز اظهار کرد: در این بازدید دو واحد از مرغ‌فروشی‌های پرتجمع همدان به علت تخلفات متعدد بهداشتی پلمب و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت بوقلمون مشکوک نیز برای بررسی بیشتر به شبکه دامپزشکی شهرستان ارجاع شد.

وی اضافه کرد: یک واحد مرغ‌فروشی نیز باعث ایجاد تجمع مردم می‌شد که به دستور اکید رئیس مرکز بهداشت مبنی بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، مقرر شد از روز شنبه غیر فعال شود.

مسوول واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور واحد سلامت محیط مرکز بهداشت همدان به صورت شبانه‌روزی و در هفت روز هفته و ایام تعطیل با جدیت در زمینه کاهش و پیشگیری از شیوع این ویروس خدمات ارائه می‌دهد.

وی گفت: رئیس مرکز بهداشت شهرستان با حضور در کنار کارشناسان واحد سلامت محیط و کار نسبت به بازدید از واحدها در کنترل بیماری کرونا، انگیزه آنها را مضاعف کرده تا هر چه بیشتر در مقابله با این بیماری تلاش کنند.

 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول